پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۷۷۴۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۳:۲۸
۱۵۶ نماینده مجلس شورای اسلامی در نامه ای به رئیس جمهور خواستار جبران خسارت کشاورزان و دامداران آسیب دیده از حوادث غیرمترقبه شدند.
شعارسال: در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی نامه ۱۵۶ نفر از نمایندگان به رئیس جمهور در خصوص ضرورت اجرای ماده ۱۰ قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت از سوی هیات رئیسه قرائت شد.

این ماده به دولت اجازه می دهد تا در صورت وقوع حوادث غیرمترقبه از جمله خشکسالی و سیل، با استفاده از مبلغ تنخواه نسبت به جبران خسارات زیان دیدگان اقدام کند؛ نمایندگان نیز در این نامه بر ضرورت جبران خسارت کشاورزان بر اثر حوادث غیرمترقبه در اکثر استان ها و دستور رئیس جمهور در این زمینه تاکید کرده اند و خواستار پیگیری سازمان برنامه و بودجه و وزارت جهاد کشاورزی شده اند تا مشکل کشاورزان و دامداران حل شود.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار: 23 اردیبهشت 1397 ، کدخبر: 4295255 ، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۴
0
0
این حرکت جزو معدود حرکات مفید نمایندگان مجلسه
ا.ف75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۶
0
0
باید همشون بیمه میشدن تا خساراتشون جبران بشه
ن.ف83
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین