پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۷۷۹۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۷:۲۸
سید میثم سید صالحی با انتشار پستی در صفحه توئیتر خود نسبت به سخنان آذری جهرمی واکنش نشان داد.

شعارسال: کاربران پیام رسان سروش در روزهای اخیر با اختلال در برقراری ارتباط مواجه شده‌ اند.

به همین منظور برنامه پیک بامدادی رادیو ایران در خصوص علت اختلال در پیام رسان‌ های داخلی با مدیر این پیام رسان به گفتگو پرداخت.

به گفته مدیر این پیام رسان، بخشی از این مشکل، فنی و بخشی دیگر بر اثر کم لطفی اپراتورهای همراه یا اختصاص نیافتن زیرساخت‌های مهم از سوی مسئولان بوده است. اما وزیر ارتباطات در گفتگو با پیک بامدادی رادیو ایران گفت که همکاری‌های لازم با پیام‌رسان سروش و دیگر پیام‌رسان‌های داخلی انجام شده است.

پس از این گفتگو سید میثم سید صالحی مدیر پیام رسان سروش با انتشار پستی در صفحه توئیتر خود نسبت به سخنان آذری جهرمی واکنش نشان داد.

سید میثم سید صالحی در صفحه توئیتر خود نوشت:«از شفاف‌سازی آقای @azarijahromi در پیک بامدادی متشکرم. مشکل فعلی پهنای باند نیست. اختصاص فضا در LCT و مرکز امام، اختصاص نود CDN در اپراتورها، حذف ترجیح ترافیک بین‌الملل، سرویس رایانش و ذخیره ابری و نیز اختصاص کانال مستقیم پیامک، موارد زیرساختی حیاتی است که در اختیار سروش نیست».


سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت جام جم آنلاین، تاریخ انتشار: 22اردیبهشت1397 ، کدخبر: 3289265792658596807: www.jamejamonline.ir
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۶
0
0
این پیام رسان نمیدانم چرا در آماج حملات هست ؛ یکی از بهترین برنامه هایی هست که من استفاده کرده ام
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین