پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۷۸۱۷
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۰
معاون وزیر جهاد کشاورزی و رئیس سازمان تحقیقات،آموزش و ترویج کشاورزی که به لاهه سفر کرده با همتای خود تفاهم نامه گسترش همکاری های علمی و آموزشی در حوزه های کشاورزی،دامداری،شیلات و مدیریت آب امضا کرد.

شعار سال: به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت به نقل از وزارت جهاد کشاورزی،دکتر اسکندر زند در حاشیه مراسم امضای این یادداشت تفاهم همکاری گفت:خوشبختانه در زمینه های آب و خاک و افزایش کارایی مصرف آب توافقات خوبی صورت گرفت تا بتوانیم از تجربیات هلند در این زمینه ها استفاده کنیم.

وی با بیان این که هلندی ها در زمینه های گلخانه ها،اصلاح نژادهای دامی و اصلاح نژاد آبزیان تجربیات خوبی دارند،اظهار داشت:موافقت کردیم که کشور هلند در زمینه راه اندازی مرکز توسعه باغبانی در ایران برای خدمات دهی به کشور و همچنین کشورهای منطقه همکاری کند.

معاون وزیر جهاد کشاورزی اضافه کرد:همچنین موافقت کردیم تا برخی بذوری که در ایران ظرفیت تولیدشان وجود دارد،با کمک مشترک بخش خصوصی دو کشور در ایران تولید و به بازارهای جهانی عرضه شود.

در حاشیه مراسم امضای تفاهم نامه همکاری،معاون وزیر کشاورزی هلند نیز گفت:در دو سال گدشته اتفاقات خوبی رخ داده و ما در زمینه سازندگی تا به امروز همکاری های زیادی با ایران داشته ایم.

خانم سونیما افرود:امروز تفاهم نامه خوبی در زمینه های مختلف کشاورزی و دام با ایران امضا کردیم و برای اجرا بزودی برنامه ریزی خواهیم کرد.

وی یادآور شد:من برای توسعه همکاری ها بسیار خوشبین هستم.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه اطلاع رسانی دولت، تاریخ 14 اردیبهشت 97، کد مطلب: 307778: www.dolat.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۴
0
0
باید این اموزش ها به صورت امتیازی نباشه که در ازای اموزش سهمی از درصد کشاورزی رو به اونها بدیم
ا.ف75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۶
0
0
تا باشه از این همکاری ها با کشور های دیگر جهان
ن.ف83
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۸
0
0
ایران و هلند در دوران خروج امریکا از برجام هم میتونند همیکاری های بسیار خوبی رو داشته باشند
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین