پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۱۲۷۸۴۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۵
رئیس مرکز امور بین الملل و مدارس خارج از کشور با بیان اینکه نتایج آزمون کتبی اعزام معلمان به مدارس ایرانی خارج از کشور در خرداد ماه امسال اعلام می‌شود، گفت: مصاحبه پذیرفته شدگان نیز بعد از ماه مبارک رمضان انجام خواهد شد.

شعار سال: غلامرضا کریمی رئیس مرکز امور بین‌الملل و مدارس خارج از کشور اظهار کرد: آزمون کتبی اعزام معلمان به مدارس ایرانی خارج از کشور امروز برگزار شد و نتایج آن ۱۰ خردادماه امسال اعلام خواهد شد.

وی ادامه داد: بخش مصاحبه بعد از ماه مبارک رمضان انجام می‌شود و برای مهرماه بخشی از این معلمان به مدارس ایرانی خارج از کشور اعزام می‌شوند.

کریمی در پاسخ به این پرسش که آیا تعداد معلمان زن و مرد برای اعزام به مدارس ایرانی خارج از کشور مشخص شده است، گفت: در ثبت نام معلمان محدودیتی وجود نداشت اما اعلام کردیم برای زوج فرهنگی ۱۰ درصد امتیاز ویژه در نظر گرفتیم.

وی افزود: اعزام زوج فرهنگی به مدارس ایرانی خارج از کشور امتیازی ویژه دارد زیرا اولاً هزینه ما یک مقدار کاهش پیدا می‌کند و ثانیاً تنوع بیشتری به لحاظ میزان معلم در خارج از کشور داریم البته در اعزام معلمان مطابق با مدارس است یعنی برای دبیرستان دخترانه حتما از معلم زن استفاده می شود.

رئیس مرکز امور بین‌الملل و مدارس خارج از کشور ادامه داد: امسال در بخش نیروی آموزشی و هفت رشته اداری - اجرایی شامل مدیر آموزشگاه، معاون آموزشی، معاون اجرایی، مشاور تحصیلی و تربیتی، مربی امور تربیتی،کارشناس آموزش و امتحانات و کارشناس امور مالی (عمومی، اداری)، اعزام نیرو به مدارس خارج از کشور داریم.

وی اضافه کرد: در حال حاضر 13 هزار دانش‌آموز در حدود 108 شهر جهان در مدارس ایرانی خارج از کشور تحصیل می‌کنند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ 21 اردیبهشت 97، کد مطلب: 13970221000089: www.farsnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۴
0
0
کی این بروکراسی و کاغذ بازی از بین میره
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین