پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۱۲۷۸۷۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۴
در انتصاب جدید دانشگاه آزاد فردی که در دوران مدیریت قبلی این دانشگاه حاشیه‌های زیادی داشت به عنوان عضو هیئت موسس انتخاب شد.

شعار سال: گستردگی دانشگاه آزاد باعث شده تا گاهی انتصابات در دوره جدید مدیریتی از دقت لازم برخوردار نباشد که انتصاب یکی از روسای سابق پرحاشیه به عنوان رئیس هئیت عالی نظارت یک منطقه در دوره جدید را می‌توان مثال زد.

به گفته منابع آگاه، این فرد که تا ۴ ماه پیش ریاست یکی از واحد‌های مهم استانی دانشگاه آزاد را بر عهده داشت، در طول دوره مدیریتش با انواع و اقسام حواشی از پارتی بازی در بکارگیری اطرافیان، ثبت پایان نامه ازدواج حیوان و انسان در دوران مدیریتش را می توان عنوان کرد.« گزارش آن را اینجا بخوانید»

فشار مضاعف بر نیرو‌های انقلابی، عزل و برکناری مدیران منتقد هاشمی و میرزاده و دست آخر تقدیر از سخنرانی که داعش را حاصل خشونت انباشته شده در فضای انقلاب اسلامی خوانده بود «برای خواندن جزئیات اینجا کلیک کنید.»که موجب انتقاد شدید مسئولان استان نیز شده بود از اقدامات وی می‌توان نام برد.

از دیگر اقدامات این فرد می‌توان به لابی گری گسترده او تثبیت جایگاهش می‌توان خبر داد. شنیده شده وی رابطه استاد، شاگردی با یکی از پسران میرزاده داشته است.

در هر صورت غیرهمسو بودن وی با سیاست‌های جدید دانشگاه آزاد محرز است. کسی که در دوره‌های مختلف مدیریتی با رنگ عوض کردن توانسته در دانشگاه آزاد مسئولیت بگیرد، این بار نیز باز زیرکی توانسته مسئولیت نظارت بر سه استان مهم جنوبی کشور را از طریق دبیرخانه هیئت موسس بر عهده بگیرد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجو ، تاریخ انتشار 20 اردیبهشت 97، کدمطلب:۶۸۴۱۲۱، www.snn.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۴
0
0
خوب چرا این انتاب رو ایجاد میتنن که سبب بد بینی ها بشه؟
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین