پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۷۸۹۹
تاریخ انتشار : ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۴
قائم مقام کمیته امداد از تحقق ۹۵ درصدی برنامه‌های اشتغالزایی در سال گذشته خبر داد و گفت: سال گذشته ۱۳۶ هزار شغل برای مددجویان فراهم شد.
شعار سال: قائم مقام کمیته امداد از تحقق ۹۵ درصدی برنامه‌های اشتغالزایی در سال گذشته خبر داد و گفت: سال گذشته ۱۳۶ هزار شغل برای مددجویان فراهم شد.
سید منصور برقعی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز شاهد خودکفایی 2 هزار و 300 خانوار مددجوی‌ استان زنجان بودیم که 2 هزار و 800 طرح برای آنها اجرایی شده است که اعتبار آن بالغ بر 37 میلیارد تومان بوده است.

وی از تحقق 95 درصدی برنامه‌های اشتغالزایی در کمیته امداد خبر داد و گفت: در بعد کشوری نیز اشتغالزایی برای 140 هزار مددجومورد نظر بود که 136 هزار آن محقق شده است و نیز از طریق کاریابی 18 هزار شغل فراهم شد.

قائم مقام کمیته امداد با بیان اینکه کمیته امداد در حوزه اشتغال خوب عمل کرده است، گفت: با نگاه به اشتغال خانگی این اشتغالزایی در کشور رخ می‌دهد.

برقعی استان زنجان را دارای موقعیت جغرافیایی خوبی دانست و اعلام کرد: می‌توان از این موقعیت برای توسعه و گسترش مشاغل خدماتی استفاده کرد.

وی در پایان گریزی به اعتبارات اشتغالزایی زد و گفت: سال قبل 2 هزار و 210 میلیارد تومان به وام تبدیل و برای اشتغال مددجویان هزینه شد که سیستم بانکی توانست یک هزار و 700 میلیارد تومان از این مبلغ را فراهم کند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 24 اردیبهشت 1397، کدخبر: 1726096 ، www.tasnimnews.com
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین