پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۷۹۱۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۳
روانشناس تیم ملی فوتسال بانوان ایران از برنامه‌ها و فعالیت‌های متعدد خود در راه قهرمانی این تیم در آسیا صحبت کرد. انتخاب نفیسه اسلامیان به عنوان روانشناس تیم ملی فوتسال بانوان از مدتی قبل جنجال ساز شد چرا که وی دختر محمود اسلامیان عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال است

شعار سال : لیلی صوفی زاده نایب رئیس بانوان فدراسیون در واکنش به انتقادها تاکید کرد که کارگروه روانشناسی کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال، نفیسه اسلامیان را به عنوان روانشناس تیم ملی فوتسال بانوان تائید کرده است.

در این مدت انتقادهای زیادی به حضور این آقازاده در تیم بانوان شد خصوصا آنکه فدراسیون فوتبال تیم های ملی بسیاری دارد که معمولا در کنارشان خبری از روانشناس نیست.

اوضاع وقتی حاد شد که خبر رسید در مسابقات قهرمانی آسیا برخی اعضای کادر فنی روی سکوها نشستند ولی خانم روانشناس که تاکید شده انتخابش بر اساس شایسته سالاری بوده و ربطی به پدرش نداشته، روی نیمکت نشست!

جالب اینکه بعد از قهرمانی ایران مصاحبه ای با اسلامیان در سایت فدراسیون فوتبال منتشر شده که وی در آن از فعالیت های خود در طول مسابقات سخن گفته و مرور آن نشان می دهد احتمالا نقشی پررنگ تر نسبت به سرمربی تیم در کسب این قهرمانی داشته است!

اظهارات جالب روانشناس تیم ملی فوتسال بانوان که شبهاتی هم درباره مدرک دکترای وی وجود دارد را در ادامه می‌خوانید:

یکی از برنامه های ما این بود که بازیکنان به توانایی فردی خود ایمان بیاورند تا در زمان بازی و با اجرای درست توانایی های خود، موفق شوند. بر همین اساس در جلسات فردی و گروهی مرتب بر روی این موضوع کار کردیم که خوشبختانه در هر دیدار مقابل حریف نتیجه را شاهد بودیم.

از دیگر مواردی که در جلسات به طور مستمر مطرح می شد همکاری ، تفاوت ها و خلاء های موجود بود که بازیکنان با علم به موارد فوق، سعی می کردند به بهترین نحو آن را اجرا کنند. بر همین اساس برنامه های مختلفی را طراحی و برای بازیکنان مطرح کردم و در هر بازی و تمرین به مرحله اجرا گذاشتم.

یکی دیگر از اهداف ما این بود که بازیکنان با آمادگی تیمی منسجم ،تمرکزشان بالا ببرند و در آغاز هر مسابقه، شروعی خوب داشته باشند. در واقع کادر فنی درخواست این موضوع را داشت که بازیکنان باید با تمرکز بالا ابتدای مسابقه را خوب شروع کنند که با برنامه ریزی خوشبختانه این امر نیز در هر رقابت با موفقیت به مرحله اجرا در آمد. با برنامه ریزی هدفمند در هر مسابقه، بازیکنان با موفقیت زمین بازی را ترک کردند.

با توجه به اینکه در هر بازی وضعیت مسابقه بسیار متفاوت بود و شرایط روحی بسیار خاص و حساس؛ برنامه ریزی خود را هدفمند پیش برده و با کار کردن روی نقاط ضعف ذهنی بازیکنان سعی به رفع مواردی که بود، داشتیم. مشکلات و شرایط را در هر بازی بررسی و به صورت اختصاصی قبل از هر بازی برای بازیکنان به تصویرسازی می پرداختیم.سعی ما بر این بود که کار حرفه ای را در مجموع انجام دهیم تا اثر بخشی مطلوب آن را شاهد باشیم.

بازی‌های تمام تیم ها را در کنار کادر فنی مشاهده کردم و به تحلیل روند عملکرد بازیکنان تیم های مقابل پرداخته و وضعیت نمایش نوع بازی آنها از لحاظ بازی هوشمندانه، سرعتی را با دقت بررسی کردم و در نهایت اطلاعاتی را به بازیکنان ارائه می دادم که بتوانند بهترین عملکرد را در مقابل رقبای خود داشته باشند.

وی ادامه داد: از مسئولین فدراسیون فوتبال و کمیته بانوان بخاطر حمایتهایشان از این تیم تشکر می کنم. از سرمربی تیم ملی نیز تشکر می کنم چرا که وی به تخصص گرایی اعتقاد ویژه ای داشت و همین امر باعث می شد تا کار و مسئولیت من سنگین تر شد.بر همین اساس تمام تلاش خود را بکار گرفتم تا تیم خوبی را از لحاظ ذهنی آماده کنم.

 محمود اسلامیان در طول روزهای گذشته واکنشی به انتقادها نداشته و سکوت وی همچنان ادامه دارد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از پایگاه خبری تحلیلی نامه ، تاریخ انتشار: 24 اردیبهشت 1397 ، کدخبر: 483684 ، www.namehnews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۵
0
0
ما مشکلی با افاد متخصص که سر کار میان نداریم
مشکل با اقازاده های بی تخصص و ..داریم
ا.ف75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۵
0
0
چقدر واقعا این بانوان محرومن در عرصه فوتبال
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین