پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۱۲۷۹۵۴
تاریخ انتشار : ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۰
مدیر کل امور کودکان و نوجوانان بهزیستی کشور گفت: شهریه مصوب سال ۹۷ مهدکودک ها تا پایان اردیبهشت ماه اعلام می شود و تا آن زمان، مهدها نمی توانند افزایش شهریه داشته باشند.

شعار سال: محمد نفریه در رابطه با افزایش شهریه مهد کودک‌ها در سال جدید، گفت: بر اساس بخشنامه هیأت دولت تا پایان فروردین ماه مهدها نباید هیچ گونه افزایش قیمتی در شهریه‌های خود داشته باشند.

وی ادامه داد: در مهلت باقی‌مانده که از ماه‌های ابتدایی سال می‌گذرد با کمیته‌های استانی و با حضور نماینده‌های مهدهای کودک و نمایندگان سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان جلساتی برگزار شده و به جمع‌بندی رسیده‌ ایم.

مدیر کل امور کودکان و نوجوانان بهزیستی کشور افزود: باید تا این لحظه نرخ مصوب اعلام می‌شد اما به دلیل اینکه دو تا سه استان مشکلاتی در تعیین نرخ شهریه داشتند ابلاغ ما به تأخیر افتاده است.

نفریه گفت: تا پایان اردیبهشت ماه نرخ نهایی افزایش شهریه مهد کودک‌ها اعلام می‌شود و این افزایش میانگینی که به صورت کشوری خواهیم داشت در استان‌های مختلف متفاوت است چرا که تمام شرایط و استانداردهای موجود در مهدها در تعیین این شهریه مؤثر هستند.

وی با اشاره به اینکه احتمال افزایش میانگین 12 درصدی در مهدها وجود دارد، گفت: به ازای هر ستاره در مهدها نرخ شهریه تعیین می‌شود به طوری که برای هر ستاره 10 درصد افزایش شهریه را خواهیم داشت که البته بیشتر مهدهای ما یک و دو ستاره هستند.

مدیر کل امور کودکان و نوجوانان بهزیستی کشور گفت: همچنین شهریه بر اساس رتبه‌بندی نیز تعیین می‌شود و آن هایی که سه و چهار ستاره هستند که حدود 20 درصد هم بیشتر نیستند در میزان شهریه نیز مؤثر است.

نفریه در مورد تخلف برخی مهدها در دریافت شهریه‌های خارج از نرخ مصوب، گفت: خانواده‌ها می‌توانند در صورت مشاهده تخلف با شماره 3000012333 تماس بگیرند و سازمان بهزیستی بر اساس نوع شکایت ثبت شده بررسی‌های لازم را انجام می‌دهد همچنین می توانند خانواده‌ها به سایت مهدهای کودک بهزیستی مراجعه کرده و بر اساس جدول تعیین شده شهریه مهد فرزند خود را محاسبه کنند.

وی گفت: البته در جدولی که به زودی منتشر می‌شود شهریه پایه اعلام خواهد شد و شرایطی که به افزایش شهریه دامن می‌زند مانند هزینه سرویس، ستاره‌دار بودن، نوع منطقه، اجاره‌ بها و غیره در آن قید نشده و چنانچه خانواده‌ها سؤالاتی در این زمینه دارند می‌توانند از طریق شماره تماس اعلام شده ابهامات خود را برطرف کنند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار 24 اردیبهشت 97، کد مطلب: 13970224000680، www.farsnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین