پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۸۰۰۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۰
«دونالد ترامپ» رئیس جمهوری آمریکا عصر یکشنبه (به وقت محلی) در صفحه توئیتر خود نوشت: ایران در زمان برجام به هر طریق ممکن به دنبال تصرف خاورمیانه بود.

شعار سال: «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری آمریکا عصر یکشنبه (به وقت محلی) در صفحه توئیتر خود نوشت: ایران در زمان برجام به هر طریق ممکن به دنبال تصرف خاورمیانه بود.

وی در ادامه این ادعا افزود: چنین چیزی دیگر اتفاق نخواهد افتاد.

ترامپ نوشت: به یاد داشته باشید که آن‌ها چه رفتار بدی داشتند.

رئیس جمهوری آمریکا سه شنبه گذشته با تکرار اتهام ها علیه ایران، خروج واشنگتن از توافق هسته ای وسوم به برجام را اعلام کرده بود.

این اقدام با محکومیت گسترده داخلی و خارجی مواجه شد و تحلیلگران آن را نشانه حرکت واشنگتن به سوی انزوا و شکاف هر چه بیشتر میان کاخ سفید و متحدانش دانستند.

دولت ایران تصریح کرده است که چنانچه اروپا برای تداوم اجرای موثر برجام تضمن دهد، به این توافق و تعهدات خود پایبند خواهد بود.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری نامه، تاریخ انتشار 24 اردیبهشت 97، کد مطلب: 483600، www.namehnews.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۸
0
0
ایران حق داشت ؛ این آمریکایی ها بودند که در خاورمیانه داشتند غلط اضافی میکردند
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین