پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۸۰۱۶
تاریخ انتشار : ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۸
معاون استاندار خراسان رضوی گفت: درخواستی مبنی بر طرح موضوع انتقال آب دریای عمان به خراسان رضوی در جلسه شورای عالی آب کشور ارائه شد.

شعارسال: محمد مقدوری اظهار داشت: سه کارگروه برای پیگیری سه دستور رئیس جمهور در حوزه‌های آب، نوسازی و بهسازی بافت‌های فرسوده شهری و روستایی و نیز نوسازی ناوگان حمل و نقلی راه‌اندازی شد.

وی عنوان کرد: در زمینه طرح انتقال آب دریای عمان به استان‌های شرقی به ویژه خراسان رضوی با توجه به ضرورت و اهمیت طرح و شرایط بحرانی منابع آبی استان رئیس جمهوری بر تشکیل کارگروهی ویژه برای پیگیری این موضوع تاکید داشت که بر این اساس کارگروه آب که از گذشته در استان فعال بوده را بدین منظور تقویت می‌کنیم.

معاون استاندار خراسان رضوی افزود: بر این اساس درخواستی مبنی بر طرح موضوع انتقال آب از دریای عمان در جلسه شورای عالی آب کشور ارائه شده و نیز برگزاری نشست تخصصی با حضور وزیر پیرامون مباحثی چون تشکیل کنسرسیومی برای سرمایه‌گذاری، فاینانس و شیوه‌های تامین منابع اجرای این طرح تا تضمین خرید آب انتقالی و مانند آن پیگیری می‌شود.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت خبرفوری، تاریخ انتشار: 24اردیبهشت1397 ، کدخبر: 378529: www.khabarfoori.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین