پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۸۱۱۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۵
نماینده مردم زابل در مجلس ‌گفت: بیش از 10 برابر آبی که به زاهدان منتقل می‌شود در چاه نیمه‌ها تبخیر می‌شود و متاسفانه تاکنون هیچ کسی حتی یک قدم برای مهار آن برنداشته است‌.
شعار سال: نماینده مردم زابل در مجلس ‌گفت: بیش از 10 برابر آبی که به زاهدان منتقل می‌شود در چاه نیمه‌ها تبخیر می‌شود و متاسفانه تاکنون هیچ کسی حتی یک قدم برای مهار آن برنداشته است‌.

دکتر دهمرده در جمع اساتید دانشگاه زابل افزود: وجود ریزگردها در منطقه گاهی به ۱۲۰ برابر حد مجاز می‌رسد که در نوع خود یک فاجعه محسوب می‌شود.

وی با اشاره به اجرای پروژه آب‌های ژرف، گفت: این، یک کار بسیار بزرگی است که بعنوان باقیات و صالحات در تاریخ ثبت می‌شود و باید از معاونت علمی رییس جمهور دراین زمینه که همیشه یاریگرمان بوده، قدردانی شود‌.

دهمرده اظهار کرد: اقداماتی در زمینه آب‌های ژرف، تبخیر و رسوب گذاری، گیاهان دارویی، صنایع دستی، انرژی‌های نو و ریزگردها انجام شده یا در دست اجراست و انجام کارهای بهتر تعامل همه جانبه را طلب می‌کند.

وی در ادامه افزود: استان ظرفیت‌های زیادی در زمینه‌های مختلف دارد که اقداماتی برای استفاده از آن برای توسعه استان انجام شده است اما نمی‌توان از آن تعریف کرد.

نماینده مردم زابل در مجلس خاطرنشان کرد: برای انرژی‌های حرارتی باید از یک جایی شروع کرد، در حوزه انرژی‌های نو کار آغاز زده شده است و عملیات ساخت اولین پنل خورشیدی روز گذشته در زهک شروع شد اما این اقدام باید زودتر انجام می‌شد.

دهمرده ادامه داد: درباره ریزگردها که یکی از آثار آن لغو شدن پروازهاست که دیروز رخ داد، باید کاری اساسی انجام شود.

وی با بیان این که اولین ماموریت ما تزریق امید و به وجود آوردن این باور در جامعه است، اظهار کرد: در این باره غیرممکن وجود ندارد. می‌طلبد چند موضوع را به عنوان پایلوت نشان داد و در پی آن بسیاری از مشکلات رفع خواهد شد.

به گفته وی، سیستان و بلوچستان در ابعاد مختلف دارای ظرفیت است، استانی است بکر، چهار فصل و معروف به هندوستان کوچک، تنوع آب و هوایی آن به ما امکان این را می دهد که در هر قسمتی از ظرفیت های مختلف استفاده کنیم، می‌طلبد شرایطی فراهم شود که استعدادهای این خطه شکوفا شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 25 اردیبهشت 1397، کدخبر: 97022513735 ، www.isna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۹
0
0
ریز گرد ها در سیستان با پوشش گیاهی و شن پاشی قابل حله و میتونیم این مشکلوحل کنیم
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین