پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۸۱۵۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۵
فاطمه شیرزاد با بیان اینکه پروژه های عمرانی شهرداری رشت چند ماهی است که متوقف شده و وضعیت فعلی رضایتبخش نیست، گفت: متاسفانه با گذشت حدود هشت ماه از زمان انتخاب مسعود نصرتی به عنوان شهردار رشت، پروژه های عمرانی شهرداری متوقف و این روند موجب نگرانی شهروندان شده است.

شعار سال: فاطمه شیرزاد، عضو شورای شهر رشت با ابراز گلایه از عدم اجرای پروژه های عمرانی مصوب سال ۹۷ شهرداری رشت اظهار کرد: بارها موضوع اجرا و تکمیل پروژه های عمرانی به شهردار رشت گوش زد شده اما متاسفانه با گذشت حدود هشت ماه از زمان انتخاب مسعود نصرتی به عنوان شهردار رشت و آغاز به کار وی پروژه های عمرانی شهرداری متوقف و این روند موجب نگرانی شهروندان شده است.

وی با بیان اینکه شهردار رشت باید به تمامی وظایف محوله به خوبی عمل کند، گفت: پرداخت حقوق پرسنل شهرداری در موعد مقرر الزامی بوده و شهردار رشت نباید نسبت به دیگر مسئولیت‌های خود بی توجه باشد.

شیرزاد با تاکید بر تعیین تکلیف پروژه آسفالت مسکن مهر _ باهنر بیان کرد: پروژه آسفالت مسکن مهر_ باهنر که ساکنین آن بارها بابت وضعیت نامناسب به شورا مراجعه کرده اند بدون هیچ گونه اقدام موثری به حال خود رها شده و بی توجهی به دغدغه های شهروندان توسط شهردار رشت قابل پذیرش نیست.

وی با اشاره به پروژه های متعدد نیمه تمام شهرداری در سطح شهر بیان کرد: بازگشایی معابر و اجرای آسفالت در شهر، اتمام درمانگاه هموفیلی، تکمیل دو ایستگاه آتش نشانی و غیره از جمله پروژه های نیمه تمام شهرداری رشت بوده که تاخیر در تکمیل و عدم بهره برداری از آن موجب نگرانی مردم و شورا شده است.

عضو شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه در برخی از مباحث شهرداری رشت دچار آشفتگی فراوانی است، افزود: محکومیت‌های مالی متعدد و متعاقب آن پرداخت غرامت های سنگین به معضلی جدی در شهرداری رشت تبدیل شده و تصور می شود دست های پشت پرده ای در این موضوع در حال فعالیت هستند.

شیرزاد با اشاره به ورود سازمان بازرسی به بحث غرامتها در شهرداری رشت تصریح کرد: اموال شهرداری رشت متعلق به بیت المال بوده و نباید اجازه بدهیم برخی از افراد فرصت طلب و سودجو به آن تعرض و دست درازی کرده و یقینا با ورود دستگاه‌های نظارتی به این مهم پشت پرده اتفاقات برملا می شود.

عضو شورای اسلامی شهر رشت به ساماندهی نیروهای شرکتی شهرداری رشت اشاره کرد و گفت: بسیاری از نیروهای شرکتی شهرداری رشت سالهاست که در این قالب مشغول فعالیت بوده و به دلیل حضور شرکت های پیمانکاری به عنوان واسطه کارگران در قبال انجام کار سخت و پرزحمت حقوق ناچیزی دریافت می کنند.

عضو شورای اسلامی شهر رشت تصریح کرد: شهرداری رشت باید نسبت به ساماندهی نیروهای حجمی اقدام و با کوتاه کردن دست افرادی که قصد تضییع حقوق کارگران و نیروهای شرکتی را دارند این دغدغه را برطرف کند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری سپید خبر، تاریخ انتشار 25 اردیبهشت 97، کد مطلب: -، www.sepidkhabar.ir


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۱
0
0
خدا بخیر کنه! هرند که ما به این توقف ها عادت داریم
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین