پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۸۲۶۲
تاریخ انتشار : ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۲
۹۰۰ مسجد استان سمنان در آستانه ماه پر خیر و برکت رمضان غبارروبی و برای حضور مهمانان خدا آماده شد.

شعار سال: همزمان با در پیش بودن ماه مبارک رمضان مردم شهر و روستای این استان با حضور در مساجد محل خود این اماکن مقدس را برای ماه مهمانی خدا غبارروبی کردند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سمنان ماه مبارک رمضان را ماه برکت، رحمت و مغفرت دانست و گفت: در آستانه ماه مبارک رمضان و در روزهای پایانی ماه شعبان مردم با حضور در مساجد این اماکن مقدس را غبارروبی و عطرافشانی کرده و برای حضور مهمانان خدا آماده‌سازی کردند.

حجت الاسلام غلامرضا زاهدی با اشاره به آماده سازی و غباروبی مساجد از سوی مردم برای ماه مهمانی خدا در سمنان خاطرنشان کرد: مردم با حضور در مساجد و غبارروبی این اماکن دل‌های خود را برای مهمانی خود مهیا می کنند.

وی خاطرنشان کرد: مردم با حضور در خانه‌ها خدا علاوه بر غبارروبی و عطر افشانی این اماکن مقدس گامی در راه رسیدن به تهذیب و پاکسازی دلهای خود نیز برمی‌دارند.

غباروبی و عطرافشانی مساجد در دهه‌های آخر ماه پرفضیلت شعبان یکی از سنت‌های حسنه‌ ای است که در برخی از آیات قرآن نیز بر آن تأکید شده است؛ در استان سمنان نیز حدود 900 مسجد و مکان مذهبی برای ماه مهمانی خدا با حضور مردم با ایمان این استان غبارروبی شد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ 25 اردیبهشت 97، کد مطلب: 1726728: www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین