پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۸۲۶۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۶
مدیرکل امور مالیاتی استان قم گفت: بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان در سال ۹۶ بخشودگی مالیات در استان قم رخ‌داده که بخش عمده از آن در بخش تولیدی بوده است.

شعار سال: سهراب امدادی فر در چهل و هشتمین جلسه رسمی و علنی شورای شهر قم که در سالن جلسات ساختمان شهید باکری برگزار شد، اظهار داشت: حمایت از واحدهای تولیدی جهت‌گیری این اداره کل است.

وی افزود: اداره کل مالیاتی قم با حضور 400 نیرو مشغول وصول و دریافت مالیات عرصه‌های مختلف بوده و تمام اقدامات این اداره کل برمبنای قوانینی بوده که مجلس شورای اسلامی و دولت تصویب و ابلاغ کرده است.

مدیرکل امور مالیاتی استان قم گفت: در سال 95 بعد از گذشت 13 سال اداره کل مالیاتی استان قم ازنظر تکریم ارباب‌رجوع و رسیدگی به مطالبات مردم رتبه نخست را در بین دستگاه‌های دولتی استان کسب کرده است.

امدادی فر مسئله شعار سال را موردتوجه قرارداد و تأکید کرد: حمایت از بخش‌های تولیدی در راستای شعار سال جهت‌گیری مهم این اداره کل است.

وی ادامه داد: در سال‌های گذشته قسمت عمده اظهارنامه‌های مشاغلی به‌صورت خود اظهاری قبول و مورد تأیید قرارگرفته است، سیاست اداره کل مالیاتی قم تسهیل گرایی بخش خصوصی در عرصه تولید و اشتغال است.

مدیرکل امور مالیاتی استان قم خاطرنشان کرد: در سال گذشته 572 میلیارد تومان مالیات در استان قم اخذشده که 325 میلیارد تومان از منابع داخل استان و مابقی نیز از بخش منابع ملی استان اخذشده است.

امدادی فر با اشاره به مسئله بخشش مالیاتی واحدهای تولیدی استان تصریح کرد: بیش از 200 میلیارد تومان در سال 96 بخشودگی مالیات در استان قم رخ‌داده که بخش عمده از آن در بخش تولیدی بوده است.

وی ادامه داد: نرخ مالیات بر ارزش‌افزوده توسط دولت و مجلس شورای اسلامی تصویب می‌شود که ممکن است دراین‌بین سهم شهرداری‌ها مغفول بماند، شهرداری بیشتری خدمات را در شهر انجام می‌دهد بنابراین باید سهم 88 به 12 ارزش‌افزوده شهرداری بیشتر شود تا خدمات‌رسانی این نهاد در وضعیت مطلوبی قرار گیرد.

مدیرکل امور مالیاتی استان قم با اشاره به مسئله بازرسی واحدهای تولیدی و صنعتی عنوان کرد: در سال 96 بیش از هزار شرکت مورد بازرسی قرارگرفته که بالغ‌بر 90 درصد از این شرکت در مرحله نخست نسبت به اصول مالیاتی تمکین داشته‌اند.

امدادی فر گفت: یک درصد از ارزش‌افزوده مالیاتی در اختیار بخش سلامت قرار می‌گیرد و محل دیگری برای تخصیص این اعتبار در نظر گرفته نشده است.

مدیرکل امور مالیاتی استان قم عنوان کرد: بیش از 90 درصد از سهم ارزش‌افزوده و مالیات صنف طلافروشان در سال 96 به‌صورت خود اظهاری تکمیل و پرداخت‌شده است،در سال 96 5درصد فرار مالیات وصول‌شده و امسال پیش‌بینی می‌شود درصد بیشتری از فرارهای مالیاتی وصول شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ 25 اردیبهشت 97، کد مطلب: 1726438: www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۳
0
0
اشکالی نداره اگر بیشتر از این ها هم در راه تولید ببخشیم
ا.ف75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۹
0
0
این امار هایی که رد قم اتفاق میفته باید در قم به صورت الگئ=و در کشور بیان بشه
م.ص76
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین