پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۱۲۸۲۸۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۷
با تشکر، سرویس با بینندگان ، مطلب زیر توسط یکی از کاربران تابناک و از طریق ایمیل اختصاصی با بیینندگان ( karbar@tabnak. ir ) برای سایت ارسال شده است.

شعار سال: تابناک بر حسب کارکرد رسانه ای خود، تلاش خود را برای پاسخگویی سازمان و مسئولان مرتبط با این درخواست به عمل آورد که نتیجه این پیگیری در قالب گزارش زیر برای اطلاع مخاطب محترم منتشر می گردد.

طرح مشکل:

چند شب است برق منطقه همیلای پونک قطع می شود.البته همیشه با کوچکترین رعد و برقی این اتفاق می افتد.برق منطقه ای شهرک غرب واقع در میدان صنعت مسئول این ماجرا است. جا دارد از اداره منطقه دوبرق تهران بخاطر این قطعی های مکرر تشکر کنم که یاد سال های دهه 60 و قطع برق را برای مردم این منطقه زنده کرده است.اما خوب است این اداره این یادآوری را به بنیاد حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس واگذار کرده و از این تکرار این اتفاق جلوگیری کند تا بیش از این به شهروندان خسارت مادی و روحی وارد نشود.

پاسخ:

باسلام و احترام

ضمن تشکر در پاسخ به نامه آن رسانه مورخ 95/03/24 با عنوان(قطع مکرر برق منطقه همیلای پونک)به آگاهی می رساند:

خاموشی محدوده مذکور به دلیل ایجاد نقص فنی در شبکه برق رسانی بوده که مشکل مرتفع و در حال حاضر محل فوق از جریان برق پایدار برخوردار می باشد . خواهشمند است دستور فرمایید نسبت به درج پاسخ اقدام لازم را معمول نمایند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از وبسایت تابناک، تاریخ 1 اردیبهشت 95، کد مطلب: 601784: www.tabnak.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۷
0
0
این مشکل امیدواریم برای همه برطرف بشه و دیگه قطع برقی نداشته باشیم
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین