سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۸۲۸۲
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۷
با تشکر،سرویس با بینندگان ، مطلب زیر توسط یکی از کاربران تابناک و از طریق ایمیل اختصاصی با بیینندگان ( karbar@tabnak. ir ) برای سایت ارسال شده است.

شعار سال: تابناک بر حسب کارکرد رسانه ای خود، تلاش خود را برای پاسخگویی سازمان و مسئولان مرتبط با این درخواست به عمل آورد که نتیجه این پیگیری در قالب گزارش زیر برای اطلاع مخاطب محترم منتشر می گردد.

طرح مشکل:

باسلام
اینجانب در تاریخ 95/03/08 یک دستگاه خودروی توسان فول آپشن 2016 از شرکت عظیم خودرو پیش خرید نمودم ومقرر شد که در تاریخ 95/08/30 خودرو اینجانب تحویل گردد. ولی در تماس تلفنی جدید که با شرکت داشتم گفتند که خودرو شما در تاریخ 95/01/10 تحویل داده خواهد شد. تا بحال بهانه شركت نبود مجوز شماره گذارى بوده اما در حال حاضر كه اين امر ميسر گرديده ديگر بهانه اى متصور نيست كه تاخير در تحويل خودرو منوط به آن باشد و همچنین دیرکرد در تحویل دادن خودرو باعث افت مدل آن خواهد شد و باعث ضرر مشتری خواهد شد .همچنین اینجانب قصد صحبت کردن با مدیریت مجموعه عظیم خودرو را داشتم که جوابگو نبودند.خواهشا رسیدگی کنید.

توضیح تابناک:

طي نامه ارسالي با شماره 113/481 مورخ 95/08/22 به روابط عمومی عظیم خودرو متأسفانه جوابي دريافت نشد لذا طبق قولي كه به بينندگان عزيز داده بوديم گزارش رسيده بدون جواب منتشر مي شود.
شايان ذكر است در صورت دريافت هرگونه پاسخ از آن سازمان، «تابناك» پاسخ مربوط را درج خواهد نمود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از وبسایت تابناک، تاریخ 3 آذر 95، کد مطلب: 642992: www.tabnak.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* کد امنیتی:
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین