پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۸۲۹۲
تاریخ انتشار : ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۶
فرماندار کرمان ۲۰۰ فرصت سرمایه‌گذاری در شهرستان کرمان مشخص شده و در اختیار سرمایه‌گذاران قرار می‌گیرد گفت: دشمن با انواع تحریم‌ها جنگ اقتصادی را علیه نظام اسلامی آغاز کرده است.

شعار سال: علی بابایی صبح امروز در نخستین جلسه هم‌اندیشی اقتصاد شهری و سرمایه‌گذاری شهرستان کرمان با حضور ائمه جمعه، شهرداران، بخشداران، رؤسای شوراهای اسلامی و مدیران تعدادی از دستگاه‌های اجرایی استان و شهرستان اظهار داشت: استفاده از سرمایه‌های بخش خصوصی در دستور کار استان و شهرستان کرمان برای اجرای اقتصادمقاومتی است.

وی با بیان اینکه استاندار کرمان در همین راستا ایده مثلث توسعه اقتصادی را با شعار توسعه بر محور ولایت مطرح کرده و دستاوردهای خوبی داشته است گفت: تعدادی از بنگاه‌های اقتصادی بزرگ در سطح استان مشغول فعالیت‌های توسعه‌ای هستند و در شهرستان کرمان نیز از این ظرفیت استفاده شده است.

فرماندار کرمان با اشاره به اینکه امروز استان کرمان به الگوی اقتصاد مقاومتی در کشور تبدیل شده است بیان کرد: شرایط امروز کشور مشخص است و دشمن با انواع تحریم‌ها جنگ اقتصادی را علیه نظام اسلامی آغاز کرده است.

وی با بیان اینکه یکی از راه‌های تامین مالی استفاده از ظرفیت بخش غیردولتی و مشارکت مردم است افزود: تدوین و بررسی فرصت‌های سرمایه‌گذاری شهرستان کرمان انجام شده است.

بابایی با اشاره به اینکه امنیت اولین نیاز سرمایه‌گذاری است و کشور و استان کرمان از امنیت مطلوبی برخوردار است عنوان کرد: از سرمایه‌گذاران بومی استقبال می‌کنیم و اولویت ما نیز در سرمایه‌گذاری در هر منطقه‌ای اول سرمایه‌گذاران بومی است.

وی با بیان اینکه 200 فرصت سرمایه‌گذاری در شهرستان کرمان مشخص شده است گفت: فرصت‌های سرمایه‌گذاری در شهرستان کرمان در لیستی در اختیار سرمایه‌گذاران قرار می‌گیرد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار 25 اردیبهشت 97، کدمطلب: 1726540 ، www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین