پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۸۳۳۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۶
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان بوشهر گفت: قاچاقچیان ۷۰ دستگاه خودروی توسان و ۵ دستگاه خودرو لوکس خارجی در بوشهر و دیر ۱۵۶ میلیارد ریال جریمه نقدی شدند.
شعار سال: مدیرکل تعزیرات حکومتی استان بوشهر گفت: قاچاقچیان ۷۰ دستگاه خودروی توسان و ۵ دستگاه خودرو لوکس خارجی در بوشهر و دیر ۱۵۶ میلیارد ریال جریمه نقدی شدند.

زهرا افضلی‌نیا با تاکید بر مقابله با قاچاق کالا اظهار داشت:در این راستا شعبه‌های مختلف تعزیرات حکومتی در شهرستان‌های 10 گانه استان بوشهر رسیدگی به پرونده‌های قاچاق را در اولویت قرار داده‌اند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان بوشهر از محکومیت پرونده‌های قاچاق خودرو در تعزیرات حکومتی بوشهر و دیر خبر داد و بیان کرد: در پی کشف 70 دستگاه خودروی توسان توسط  ماموران مبارزه با قاچاق کالای نیروی انتظامی استان بوشهر این پرونده در شعبه چهارم بدوی تعزیرات حکومتی بوشهر مورد بررسی قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه در این پرونده 9 قاچاقچی دستگیر شدند افزود: پس از احراز تخلف قاچاق، متهمان به ضبط محموله و پرداخت 113 میلیارد و 740 میلیون ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت محکوم شدند.

افضلی‌نیا از جریمه نقدی برای قاچاقچی خودرو در دیر خبرداد و افزود: با تشکیل پرونده قاچاق 5 خودرولوکس خارجی در شعبه اول تعزیرات حکومتی دیر قاچاقچیان 43 میلیارد و 252 میلیون ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت محکوم و خودروهای قاچاق ضبط شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان بوشهر با اشاره به اینکه 156 میلیارد ریال قاچاقچیان خودرو در استان بوشهر جریمه شدند گفت:قاچاقچیان  خودرو در چند روز گذشته در بوشهر و دیر جمعأ 156 میلیارد ریال در حق صندوق دولت محکوم شدند.

وی از فعال بودن شعبه‌های تعزیرات حکومتی در تمامی شهرستان‌های استان  خاطر نشان کرد: اکنون اداره کل تعزیرات حکومتی استان بوشهر علاوه بر سه شعبه در مرکز استان در سایر شهرستان‌های استان دارای شعبه ویژه رسیدگی به کالای قاچاق است.

افضلی‌نیا با تاکید بر مقابله با گرانفروشی افزود: برخورد قاطع با متخلفان اقتصادی و گرانفروشان در راستای دفاع از حقوق شهروندان از اولویت‌های تعزیرات حکومتی استان بوشهر است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 26 اردیبهشت 1397، کدخبر: 1727595 ، www.tasnimnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Norway
۱۸:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۴
0
0
امیدوارم که واقعا جریمه هاشونو پرداخت کنن:))
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین