پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۸۴۲۳
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۹
رئیس کل سازمان نظام پزشکی ایران با انتقاد از تخریب هایی که علیه جامعه پزشکی صورت می گیرد گفت: جای پزشکی در قلب مردم است و باید این جایگاه را حفظ کنیم.
شعارسال:رئیس کل سازمان نظام پزشکی ایران با انتقاد از تخریب هایی که علیه جامعه پزشکی صورت می گیرد گفت: جای پزشکی در قلب مردم است و باید این جایگاه را حفظ کنیم.

دکتر ایرج فاضل صبح چهارشنبه در اولین جشنواره نظام پزشکی تهران بزرگ اظهار داشت: جامعه ای که نسبت به خدمتگزاران خود بی تفاوت باشد نمی تواند جامعه ای پویا باشد.

وی با اشاره به مسائل زیادی که دامن گیر جامعه پزشکی کشور شده است، خاطرنشان کرد: هر روز موضوع تازه ای را علیه جامعه پزشکی مطرح می کنند که احساس می شود نسبت به جامعه پزشکی بی لطفی می شود در حالی که بزرگترین خدمات را جامعه پزشکی بر عهده دارد.

رئیس کل سازمان نظام پزشکی ایران با اشاره به ارتباط تنگاتنگ مردم و جامعه پزشکی با یکدیگر، تصریح کرد: متأسفانه این رابطه دستخوش تغییرات ناخوشایندی شده اما هنوز هم معتقدم که جای پزشکی در قلب مردم است و ما باید این جایگاه را حفظ کنیم.

فاضل سهم خواهی پزشکان را برخلاف اخلاق پزشکی عنوان کرد و افزود: اگر جرم پزشک مشهود باشد قابل محاکمه است.

رئیس کل سازمان نظام پزشکی ایران با اشاره به تخریب هایی که علیه جامعه پزشکی در یکی از جراید صورت گرفته است، تصریح کرد: سازمان نظام پزشکی در قبال این موضوع، موضع خواهد گرفت زیرا اکثریت قریب به اتفاق جامعه پزشکی کشور جامعه ای شریف و پاک هستند اما عده ای می خواهند سوءاستفاده کرده و به آبروی پزشکی لطمه بزنند.

وی بر ضرورت اتحاد جامعه پزشکی برای ارتقای این جایگاه در جامعه تأکید کرد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت سلامت نیوز، تاریخ انتشار 26 اردیبهشت 97، کد خبر: 244060 ، www.salamatnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Germany
۱۵:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۷
0
0
وقتی کل نظام کشور داره سمت سرمایه داری میره و اختلاف طبقاتی زیاد شده رفتار های خودخواهانه رو هم به همراه داره
ن.ف83
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۸
0
0
کاش بازرسانی برای کنترل این رویه می ذاشتن
ن.ف83
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۸
0
0
پزشکی از اون ارمان های خدمت به مردم و نجات مردم به یک شغل درامدزا فقط تبدیل میشه
ا.ف75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۳
0
0
کجای این مملکت اخلاق مونده که اینجا دنبالش می گردین؟
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین