پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۸۵۵۵
تاریخ انتشار : ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۹
امام جمعه مارگون ضمن تشکر از سفرسرزده استاندار جدید به شهر مارگون گفت: آقای استاندار مشکل مردم فقط کارخانه ی سیمان و چاه و کارخانه نیست مشکل مردم وعده های توخالی برخی از مسئولینی است که به برکت این نظام و انقلاب پشت میز ریاست نشستند ولی درقبال این امانت الهی واین ریاست کوتاهی میکنند.

شعارسال: امام جمعه مارگون ضمن تشکر از سفرسرزده استاندار جدید به شهر مارگون گفت: آقای استاندار مشکل مردم فقط کارخانه ی سیمان و چاه و کارخانه نیست مشکل مردم وعده های توخالی برخی از مسئولینی است که به برکت این نظام و انقلاب پشت میز ریاست نشستند ولی درقبال این امانت الهی واین ریاست کوتاهی میکنند.

خواجه پور گفت :آقای استاندار محترم از مسئولین استانی وشهرستانی سوال کنید که تاکنون دردوران مسئولیتتان برای رفع مشکلات مردم بخش مارگون چند دفعه حضورپیدا کردند وچه گرهی را از مشکلات مردم حل کردند؟

امام جمعه مارگون گفت: جناب آقای استاندار خوب بود اولین سفرسرزده جنابعالی به روستاههای سیلاب کلوار و زیلایی بود تا از نزدیک عمق محرومیت را لمس و مشاهده میکردید.

وی بیان کرد: آقای استاندار همین تپه ی شهدایی که شما تشریف آوردین دوسال است شرکت برق استان و شهرستان درگیر پنج پایه برق هستند و با پیگیریهایی مکررحقیر پاسخ میدهند اعتبار نیست باید منتظر اعتبار ماند ولی لطف کنید یک ساعت درشب وقتتان را صرف بیابان های جوخانه و دمه کنید ببینید چقد پایه ها و روشنیها دربیابان هدرمیرود که درشبانه روز در این بیابانها صدنفر تردد ندارند آیا این کار اسراف در مصرف انرژی نیست؟ و الان مسئولین ما برای پنج پایه برق آن هم برای شهدایی که به ما عزت دادند استقلال دادند آبرو دادند و با گذشت دوسال از دفن آنها هنوز درگیر پنج پایه ی برق هستند!!

خواجه پور ادامه داد: جناب اقای احمدی بنده دیدگاهتان را درجلسه ای که با ائمه جمعه استان داشتید بسیار قبول دارم چراکه آسیبهایی که متوجه استان شد مسائل حاشیه ای و جناحی بود که جنابعالی شناخت خوبی بر آسیبهای این استان داشتید و هدف شما هم مبارزه با همین آسیبها و خدمت به مردم است ولی باید بگویم لازم است یک جلسه ای باحضور مدیران کل در شهر مارگون برگزار شود تا جلوی شما مدیرانی که وعده های پوچ میدهند را به شما معرفی کنم .

وی ابراز داشت: استاندار محترم از برنامه وبودجه سوال کنید چرا حدود چهار سال است اعتبار مصلی مارگون را ابلاغ میکنید ولی تخصیص نمیدهید؟ عنایت بفرما از برنامه و بودجه سوال کنید چرا پروژه دانشگاه پیام نور مارگون با گذشت چهارسال قابل بهره برداری نیست و الان بسیاری از دانشجویان ما به دلیل کمبود فضا ازدانشگاه انصراف دادند وبه دلیل مشکلات مالی برای ادامه تحصیل نمیتوانند به شهرهای دیگر هجرت کنند.

امام جمعه مارگون گفت: از مسئولین سوال کنید تاکنون چند نفر از عزیزانمان در همین جاده ی کارخانه سیمان تا مارگون به دلیل نداشتن دید جاده ای جان باختند.

وی بیان کرد: جناب اقای دکتر احمدی کارخانه سیمان مارگون نعمتی است برای مردم این استان ولی از طرفی نقمتی شد برای مردم بخش مارگون و به دلیل بی احتیاطی برخی از رانندگان ماشینهای سنگین و یا عدم صلاحیت رانندگان ماشین های سنگین در رانندگی، جاده های مارگون را به جاده مرگ و میر تبدیل کردند که شکی ندارم با این ترددهای زیاد ماشینهای سنگین باید همچنان شاهد مرگ و میرهای بیشتری در این جاده ها باشیم چاره ای بیاندیشید لطفا.

رحم الله خواجه پور خطاب به استاندار گفت: مرکز بهداشت و درمانی مارگون با نام شبانه روزی از حقوق و مزایا برخوردار است ولی برای یک لحظه هم که شد تشریف بیاورید ببینید درشبانه روز چقد بیماران به دلیل نبود پزشک یا پرستار در این مرکز وقتشان تلف میشود و برخی از آنها به دلیل نبود پزشک و امکانات بامشکلاتی مواجه شدند.

امام جمعه مارگون در پایان گفت: آقای استاندار اگر بنده ازجنابعالی از سفر سرزده انتظار اطلاع و دیدار داشتم بجهت خواسته های شخصی نیست بلکه به جهت خواسته ها و مطالبات مردمی است که در سخت ترین شرائط زندگی قرار دارند و با این همه مشکلات، قدردان نظام اسلامی وانقلاب هستند و قطعا واقف هستید به اینکه درجنگ تحمیلی همین محرومان و زاغه نشینان و حاشیه نشینان بودند که این جنگ و انقلاب را به اوج پیروزی رساندند و درحال حاضر همان روحیه ی ولایتمداری در دلهای آنان موج میزند لذا خواهشمندم سفر به مارگون را در کمترین فاصله زمانی در رزومه ی کاریتان قراردهید چراکه بالاترین عبادت خدمت به خلق الله است.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت خبری تحلیلی دنانما، تاریخ انتشار: 22آبان1396 ، کدخبر: 8449: www.denanama.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین