پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۸۶۲۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۹
مردم دهستان اقبال آباد بخش مرکزی دنا خواستار رسیدگی مسئولین شهرستان دنا به وضعیت تنها خیابان دهستانشان شدند.

شعار سال: دهستان اقبال آباد واقع در بخش مرکزی شهرستان دنا که قریب به ۵ کیلومتر با شهر سی سخت فاصله دارد از نبود خیابان آسفالت شده رنج می برد.

دهستان اقبال آباد شهرستان دنا که قریب به ۲۰ خانوار و جمعیتی بیش از ۱۰۰ نفر در آن ساکن می باشد سال های زیادی است که از نبود خیابان آسفالت شده رنج میبرند و در طول این سال ها به هنگام بارندگی با مشکلات زیادی رو به رو می شوند.


مردم دهستان اقبال آباد بخش مرکزی دنا طی گفتگو با این رسانه خبری شهرستان دنا اظهار کردند:بیش از سه مرتبه زیر سازی این خیابان که طول آن به یک کیلومتر هم نمی رسد و تنها راه ارتباطی مردم با سایر روستاهای همجوار و دیگر نقاط است ، توسط اهالی اقبال آباد انجام گرفته است و تمامی هزینه های آن را نیز مردم روستا پرداخت کرده اند.

مردم اقبال آباد در ادامه افزودند:بیشترین خسارت جهت آسفالت خیابان دهستانمان را مردم متحمل شده اند و با وجود اینکه زیرساخت های لازم را جهت آسفالت نمودن خیابان انجام داده ایم و حریم ها هم رعایت شده است اما مسئولین هیچ اقدامی جهت آسفالت کردن این جاده انجام نمی دهند و هر بار با وعده های مسئولین روبه رو می شویم.


اهالی اقبال آباد با اشاره به اینکه در فصل زمستان خانه هایشان دچار آبگرفتگی می شود اظهار کردند:بارندگی های متوالی علاوه بر خسارت زدن به زیر سازی های صورت گرفته بر روی جاده،تمامی مصالح بکار برده شده در زیرسازی جاده را وارد محوطه خانه ها و منازل می کند.

مردم اقبال آباد خاطر نشان کردند:دیگر هیچ امیدی به کمک مسئولین ندارند و وعده های متعدد آنها همه را نا امید کرده است.


در حالی که شعارهای مقام معظم رهبری و هیئت دولت جهت آبادانی روستاها و توسعه روستائیان در سال های متوالی عنوان گردیده است ولی دهستان اقبال آباد شهرستان دنا همواره از نبود خیابان آسفالت شده رنج می برد و مردم این دهستان کوچک در دنا چشم انتظار حرکت مسئولین به دهستان کوچکشان اهستند.







شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از وبسایت ترنم دنا، تاریخ 7 آذر 96، کد مطلب: 21655: www.taranomedena.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
کردی
United States
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۹
0
0
چطور میشود برای اسفالت دهستان اقبال آباد مرکزی کمک کرد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین