پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۸۶۵۱
تاریخ انتشار : ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۶
کونگ فو کار شایسته گیلانی مقام قهرمانی مسابقات کونگ فو کشور و انتخابی تیم ملی را کسب کرد.

شعار سالکونگ فو کار شایسته گیلانی مقام قهرمانی مسابقات کونگ فو کشور و انتخابی تیم ملی را کسب کرد.

مجید مهروانی با اعلام این خبر اظهار کرد:این کونگ فو کار شایسته گیلانی در وزن ۷۶- کیلوگرم به مصاف حریفان خود رفت و با غلبه بر همه رقبایش، مقام قهرمانی را کسب کرد و مدال طلای این مسابقات را برگردن آویخت.

رئیس هیات کونگ فو و هنرهای رزمی استان گیلان افزود:سمیه پژوهان علاوه بر کسب عنوان قهرمانی وزن ۷۶- کیلوگرم مسابقات کونگ فو قهرمانی بانوان کشور، به اردوی تیم ملی نیز دعوت شد.

وی بیان کرد:متاسفانه حضور بانوان کونگ فو کار گیلانی طی چهار سال گذشته در مسابقات قهرمانی کشور بسیار کم رنگ بود که خوشبختانه در این دوره از رقابت‌ها، تیم گیلان حضور پررنگی داشت و یک مدال طلا و عنوان قهرمانی را نیز کسب کرد.

مهروانی یادآور شد:در رقابت‌های کونگ فو قهرمانی بانوان کشور و انتخابی تیم ملی، ۲۵۰ ورزشکار از استان‌های مختلف در کرمان با هم به رقابت پرداختند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری تحلیلی سپید خبر ، تاریخ انتشار 26 اردیبهشت 97، کدمطلب:۱۴۶۶۳، www.sepidkhabar.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین