پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۸۶۸۹
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۵
در پی انتشار مطلبی با عنوان کتک خوردن معلمان به دست اراذل و اوباش جره و بالاده در فضای مجازی، آموزش و پرورش این شهر در این خصوص پاسخ داد و اقدام به تبیین ابعاد محتلف این حادثه نامبارک و غیراخلاقی نمود.

شعار سالسید عبدالله رحمان نیا رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه جره و بالاده فارس گفت: یک دستگاه موتورسیکلت با خودروی چند نفر از معلمان این منطقه که در راه بازگشت به منزل بودند برخورد می‌کند که در ادامه تعدادی از اراذل و اوباش که ظاهرا" از دوستان راکب موتورسیکلت بودند با ۳ تن از معلمان درگیر می‌شوند.

وی ادامه داد: بلافاصله پس از اطلاع از این ماجرا سریعا تیمی متشکل از تعدادی از مسئولان اداره از جمله رئیس، معاون پشتیبانی و مسئولان حراست و بازرسی در کنار معلمان حاضر شده و با مسئولان نیروی انتظامی و رئیس دادگاه منطقه تماس برقرار و موضوع درگیری به وی منتقل شد.

رحمان نیا گفت: همکاران فرهنگی برای طی مراحل و اقدامات درمانی توسط اورژانس به بیمارستان شهرستان کازرون منتقل شدند که معاون پشتیبانی اداره، این همکاران را در تمامی مراحل همراهی کرده و پیگیر همه معاینات پزشکی برای آن‌ها بودند.

واکنش آموزش و پرورش جره و بالاده در خصوص کتک خوردن معلمان به دست اراذل و اوباش شهر

رئیس اداره آموزش وپرورش منطقه جره و بالاده فارس افزود: از طرفی پرونده‌ای نیز توسط نیروی انتظامی تشکیل و به دادگاه منطقه ارجاع شده و همچنین قاضی مربوطه نیز به صورت کامل در جریان این درگیری قرار گرفت. کارشناس حقوقی اداره آموزش و پرورش این منطقه نیز پیگیر پرونده است و بر اساس آخرین اطلاعات نیز قاضی پرونده قول برخورد شدید با اراذل و اوباش و دریافت حق و حقوق معلمان را داده است.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه خانواده‌های ضاربین تا آخر شب در بیمارستان همراه همکاران بودند و درخواست دلجویی و رضایت داشتند، اما این اداره خواهان پیگیری موضوع و مجازات قانونی فرد و یا افراد خاطی به منظور صیانت از امنیت شغلی، حقوق معلمان و جلوگیری از تکرار این گونه اقدامات شده است.

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه جره و بالاده فارس ادامه داد: ابعاد و مراحل قضایی این حادثه توسط اداره کل آموزش و پرورش استان فارس نیز در حال پیگیری است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار ۱ اردیبهشت ۹۷، کدمطلب:۶۵۰۸۴۷۲، www.yjc.ir / سایر منابع.

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۳۰
0
0
اینکه در یک شهر کوچیک یک معلم دچار این مشکلات شده باید نیروی انتظامی امنیت رو برای این فرهنگی عزیز فراهم کنه
ا.ف75
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۹
0
0
باید برخورد با این دست از اراذل واوباش بیشتر باشد تا دیگر با قشر فرهنگی اینطور رفتار نکنند
م.ص76
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۸
0
1
دلیلی داشته
مدیر پایگاه

سلام


لات بازی برا خودت در نیار 


گیر آدمش نیفتادی که بهت یاد بده گربه ببینی بگی سلام جناب سرهنگ 


سربسته عرض شد

ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۹
0
0
حفظ مقام معلم واجبه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین