پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۱۲۸۷۷۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۸
انتخابات هیات رئیسه اتاق اصناف تهران دوشنبه ۳۱ اردیبهشت، برگزار خواهد شد در این انتخابات ۲۶ نفر از روسای صنفی شرکت کردند. در ادامه تلاش داریم که این کاندیدها را معرفی کنیم.

شعار سال: علی توسطی در سال ۱۳۴۶ در استان مرکزی متولد شد. وی علاقه زیادی به نظریات اجتماعی داشت از این‌رو در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد در رشته علوم اجتماعی به تحصیل پرداخت.

اما علاقه وی به دنیای نظر باعث نشد که از شغل خانوادگی خود-خرید و فروش ماشین‌آلات صنعتی- روی برگرداند. به همین دلیل در دانشگاه علوم تحقیقات تهران مهندسی کشاورزی خواند و در نهایت دکتری(phd) توسعه را از همین دانشگاه دریافت کرد. اما تدریس در این رشته باعث نشد که وی از تحقیق و پژوهش در زمینه اجتماعی روی برگرداند.

توسطی در سال ۱۳۸۷ به عنوان ریاست اتحادیه فروشندگان ماشین‌آلات کشاورزی صنعتی، ساختمانی و لوازم یدکی کشاورزی منتخب شد. وی از ابتدای تشکیل اتحادیه کشوری ریاست اتحادیه ماشین‌آلات را برعهده گرفت تا اینکه این اتحادیه در سال ۹۳ از متن قانون نظام صنفی حذف شد.

درحال‌حاضر وی رئیس کمیسیون ارتباطات اصناف است به باور وی اقتصاد با رو آوردن به تولید واقعی می‌تواند خود را از این بحران نجات دهد.

ابراهیمی‌نیا در یک نگاه

خسرو ابراهیمی‌نیا در سال ۱۳۳۱ در شهر تهران متولد شد وی در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد در رشته حقوق تحصیل کرد و هم اکنون دانشجوی دکتری(phd) در رشته حقوق است.

وی ۴۷ سال است که در فعالیت صنفی خود را آغاز کرده است و از سال ۷۰ وارد فعالیت اقتصادی خود را در حیطه تالارهای پذیرایی و تجهیز مجالس آغاز کرد. وی هم اکنون عضو هیات مدیره اتاق اصناف تهران است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری گسترش، تاریخ انتشار 26 اردیبهشت 97، کد مطلب: 32716، www.gostaresh.news


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۹
0
0
اتاق اصناف وقتی نتونه مدیریت و.کنترل خوبی روی بخش های مختلف صنفی داشته باشه به چه دردی میخوره؟
س.د۷۶
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین