پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۸۸۴۵
تاریخ انتشار : ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۲
مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی از اطعام و افطاری مددجویان این نهاد در طول ماه مبارک رمضان خبر داد.

شعار سال: محمد کلامی اظهار داشت:‌ گسترش و نهادینه کردن فرهنگ عالی اکرام ایتام در جامعه و ترغیب هر چه بیشتر خیران آذربایجان شرقی که همواره در این امر پیشتاز هستند یکی از برنامه‌های ویژه کمیته امداد استان در ایام ماه مبارک رمضان امسال است.

وی افزود:خیران و مردم نیکوکار آذربایجان شرقی برای مشارکت در طرح‌های مختلف این نهاد و کمک به نیازمندان می‌توانند کمک‌های خود را با استفاده از کد آنی پرداخت #041*8877* پرداخت کنند.

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی در ادامه خاطر نشان کرد: امسال مانند سال‌های گذشته با توجه به آموزه‌های دینی و قرآنی، برنامه‌های مختلفی را در ماه رمضان تدارک دیدیم که در این راستا مددجویان آذربایجان شرقی را در طول ماه رمضان افطاری و اطعام می‌دهیم.

وی ابراز کرد:کمیته امداد تلاش می‌کند با بهره‌گیری از ظرفیت‌های استان از نظر برگزاری سفره‌های افطار ویژه خانواده‌های ایتام و همچنین تهیه سبد غذایی مناطق دور افتاده برنامه‌های کمیته امداد در ماه مبارک رمضان را اجرا کند.

کلامی تصریح کرد:همچنین در سال گذشته مردم استان چهار میلیارد و 732 میلیون تومان در قالب اطعام و افطاری و یک میلیارد و 297 میلیون تومان در قالب طرح همیان مولا به نیازمندان کمک کردند که طرح همیان مولا شامل جمع آوری مواد غذایی در کیسه‌ها و بسته‌های ویژه از مردم نیکوکار و توزیع آن در بین خانوارهای نیازمند در ماه مبارک رمضان می‌باشد.

وی از اجرای طرح مفتاح‌الجنه در این استان خبر داد و گفت: این طرح باحضور مسئولان و خیران چندین سال است که در منزل نیازمندان برگزار می‌شود که خیران از نزدیک با مشکلات آنان آشنا شده و نسبت به رفع آن اقدام می‌کنند.

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی ایجاد پیوند بین خیران، مردم نوع دوست و نیازمندان را از عمده اهداف اجرای برنامه‌های ویژه ماه مبارک رمضان عنوان کرد و گفت: کمیته امداد آمادگی دریافت کمک‌های خیران و نیکوکاران در قالب طرح مفتاح‌الجنه با هدف یاری رساندن به نیازمندان را دارد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار 28 اردیبهشت 97، کدمطلب: 1728854 ، www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین