پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۸۸۵۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۹
یک دکترای جغرافیا و برنامه‌ریزی شهری گفت: ثبت آثار تاریخی در یونسکو منجر به توسعه صنعت گردشگری می‎شود.
شعار سال: یک دکترای جغرافیا و برنامه‌ریزی شهری گفت: ثبت آثار تاریخی در یونسکو منجر به توسعه صنعت گردشگری می‎شود.

سلیمان میرزا پوررشنو اظهار کرد: به طور حتم یکی از اصلی‌ترین دلایل انتخاب مقصد گردشگری توسط گردشگران، شاخص میراث ثبت شده در سازمان جهانی یونسکو و به دنبال این انتخاب، سرازیر شدن میلیون‌ها گردشگر، اشتغال‌زایی، کسب درآمد و درنتیجه به وجود آمدن مسیری هموار برای ایجاد رفاه اجتماعی بیشتر است.

وی ادامه داد: طبق گزارشات سالیانه سازمان جهانی گردشگری، کشورهای پیشرفته در این صنعت با استفاده صحیح از میراث فرهنگی موجبات بهبود صنعت گردشگری را فراهم ساخته‌اند.

پوررشنو اضافه کرد: با این اوصاف، بهره‌برداری هر چه صحیح‌تر از میراث فرهنگی ثبت شده در یونسکو زمینه‎ساز توسعه گردشگری خواهد بود.

این دکترای جغرافیا و برنامه‌ریزی شهری خاطرنشان کرد: این مهم دست‌یافتنی نخواهد بود مگر با استقبال گردشگران برون‌مرزی، و برای تحقق این موضوع باید برنامه‌ریزی کرد.

وی افزود: وجود زیرساخت‌هایی مانند فرودگاه مناسب، تعدد مراکز اقامتی و دفاتر خدمات مسافرتی در جذب گردشگر بسیار بااهمیت است.

پوررشنو گفت: به طور حتم یکی از اصلی‌ترین دلایل انتخاب مقصد گردشگری توسط گردشگران، شاخص میراث جهانی یونسکو و به دنبال این انتخاب، سرازیر شدن میلیون‌ها گردشگر، اشتغال‌زایی، کسب درآمد و در نتیجه به وجود آمدن مسیری هموار برای ایجاد رفاه اجتماعی بیشتر است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 29 اردیبهشت 1397، کدخبر: 97022915756 ، www.isna.ir
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۶
0
0
این همه آثار ثبت شده از ایران در این سازمان هست ولی ما چیزی در گردشگری ایران ندیده ایم
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین