پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۸۸۷۷
تاریخ انتشار : ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۳
رئیس اداره مخابرات اردستان گفت: تمام روستاهای بیش از ۲۰ خانوار شهرستان اردستان از سرویس تلفن همراه و ثابت برخوردار هستند و ۵۰ روستای این شهرستان نیز از اینترنت پرسرعت بهره‌مندند.

شعار سال: حمیدرضا ترکیان با بیان اینکه امکان دسترسی روستائیان دارای تلفن ثابت سیمی به اینترنت پرسرعت با اجرای طرح توسعه ای‌دی‌اس‌ال (ADSL) در منطقه فراهم شده است اظهار داشت: سال گذشته 10 طرح توسعه‌ای در این زمینه اجرا شد و در حال حاضر پوشش 100 درصدی تلفن ثابت سیمی را دارا هستیم.

وی افزود: سرویس هوشمندسازی تلفن واحدهای مسکونی نیز در شهرستان اجرا شده و 30 هزار مشترک تلفن ثابت امکان استفاده از اینترنت ای‌دی‌اس‌ال را دارند.

رئیس اداره مخابرات اردستان بیان کرد: سال 1396 در بحث تلفن همراه نیز 7 طرح توسعه‌ای اجرا و در مجموع 19 طرح مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

وی گفت: زمینه استفاده از نسل 3، 4 و 4.5 اینترنت همراه در اردستان فراهم و با اجرای فیبر نوری مهاباد، این شهر نیز از نسل 4 برخوردار شد.

ترکیان خاطرنشان کرد: افزون بر 59 هزار مشترک تلفن همراه اول در شهرستان اردستان وجود دارد و تمام مسیر جاده ترانزیت تحت پوشش نسل 3 پایدار است.

وی ضریب نفوذ تلفن همراه اول را 100 درصد و تلفن ثابت را 54 درصد اعلام کرد و افزود: همه روستاهای بالای 20 خانوار این شهرستان از سرویس تلفن همراه و ثابت برخوردار و مسئله روستای اشینه بخش مرکزی نیز برطرف شد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبرفوری ، تاریخ انتشار 28 اردیبهشت 97، کدمطلب: 383389 ، www.khabarfoori.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین