پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۸۸۸۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۳
مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: سهمیه سیستان و بلوچستان در آزمون استخدامی سال‌جاری نسبت به سال گذشته افزایش 2 برابری داشته است.
شعار سال: مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: سهمیه سیستان و بلوچستان در آزمون استخدامی سال‌جاری نسبت به سال گذشته افزایش 2 برابری داشته است.

علی نخعی ، اظهار داشت: سیستان و بلوچستان از معدود استان‌هایی است که 12 هزار نفر کمبود نیروی انسانی دارد و به همین دلیل هزار و 200 نفر از 15 هزار نفر سهمیه استخدامی به این استان اختصاص یافته است.

وی افزود: در این آزمون تامین نیروی انسانی آموزش و پرورش از دو طریق ماده 28 قانون استخدام پیمانی و جذب از طریق دانشگاه فرهنگیان صورت می گیرد.

نخعی عنوان کرد: ثبت نام در آزمون استخدامی آموزش و پرورش از طریق سایت سنجش و از تاریخ 23 اردیبهشت ماه جاری آغاز شده و تا 31 اردیبهشت ماه به مدت 9 روز ادامه دارد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان عنوان کرد: تمامی افراد واجد شرایط استان می‌توانند در این آزمون شرکت کنند و فقط برای افراد بومی شهرستان ها ضریب تعیین شده است.

وی اذعان داشت: آزمون استخدامی آموزش و پرورش 45 رشته را شامل می شود که دو رشته آموزش ابتدایی و تربیت بدنی سرآمد این رشته ها بوده و بیشترین سهمیه را به خود اختصاص داده است.

نخعی عنوان کرد: داوطلبان پس از قبولی در آزمون کتبی و مصاحبه، باید یک دوره آموزشی یکساله را در دانشگاه فرهنگیان بگذرانند و آموزش های لازم را فرا گیرند.

وی افزود: شرکت کنندگان در این آزمون نباید استخدام رسمی و یا پیمانی دولت باشند .

 وی در پایان از تمامی داوطلبان خواست تا ثبت نام خود را به روز های پایانی موکول نکنند تا روند ثبت نام آنان دچار مشکل نشود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ انتشار: 29 اردیبهشت 1397، کدخبر: 624005 ، www.ilnanews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۴
0
0
این کنبود هارا میتوان از استان های دیگر جبران کرد
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین