پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۸۸۸۹
تاریخ انتشار : ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۱
استاندار کرمان افتتاح نخستین موزه نظم و امنیت جنوبشرق کشور را کاری بزرگ دانست و گفت: بیش از ۴۰ درصد گردشگران خارجی که به کرمان می‌آیند از موزه‌ها دیدن می‌کنند.
شعار سال: استاندار کرمان افتتاح نخستین موزه نظم و امنیت جنوبشرق کشور را کاری بزرگ دانست و گفت: بیش از ۴۰ درصد گردشگران خارجی که به کرمان می‌آیند از موزه‌ها دیدن می‌کنند.
 علیرضا رزم‌حسینی امروز صبح در آئین افتتاح موزه پلیس استان کرمان اظهارداشت: امروز نخستین موزه با موضوع نظم و امنیت در جنوبشرق کشور افتتاح شد و بسیار کار بزرگی است.

وی با بیان اینکه بیش از 40 درصد گردشگران خارجی که به کرمان می‌آیند از موزه‌ها دیدن می‌کنند گفت: این موزه تاریخ 2700 ساله پلیس در کرمان را به نمایش گذاشته است و محققان و پژوهشگران می‌توانند از آن استفاده کنند.

استاندار کرمان با یادآوری اینکه کرمان همیشه در حکومت مرکزی موثر بوده و جمع‌آوری اسناد در حوزه امنیت بسیار کار مهمی بود که در کرمان انجام شد افزود: باید از این موزه تبلیغات خوبی انجام شود تا شاهد حضور گردشگران داخلی و خارجی باشیم.

وی با اشاره به اینکه در این اسناد ناگفته‌های زیادی است که با ریزبینی می‌توانیم به آن پی ببریم بیان کرد: امروز بار اصلی امنیت در داخل کشور بر دوش نیروی انتظامی است.

رزم‌حسینی با بیان اینکه امروز استان کرمان از امنیت مطلوبی برخوردار است که جای دارد از همه اعضای شورای تامین قدردانی کرد عنوان کرد: باید زمینه بازدید دانش‌آموزان و دانشگاهیان را از این موزه فراهم کرد و انتظار می‌رود رسانه‌ها نسبت به معرفی موزه‌های استان همکاری کنند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 29 اردیبهشت 1397، کدخبر: 1729451 ، www.tasnimnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین