پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۸۸۹۰
تاریخ انتشار : ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۱
سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان با اشاره به اینکه مرمت بازار تاریخی کرمان در حال انجام است گفت: امسال با اختصاص مبلغ یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان این مرمت پیگیری می‌شود.
شعار سال: سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان با اشاره به اینکه مرمت بازار تاریخی کرمان در حال انجام است گفت: امسال با اختصاص مبلغ یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان این مرمت پیگیری می‌شود.
 غلامرضا فرخی صبح امروز در دیدار سرپرست و کارکنان اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان با حجت‌الاسلام والمسلمین علیدادی‌سلیمانی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان به مناسبت آغاز هفته میراث فرهنگی اظهارداشت: استان کرمان پهناورترین استان کشور بوده که بیش از هزار کیلومتر ورودی تا خروجی استان است.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان با بیان اینکه آثار تاریخی متعددی در استان کرمان وجود دارد بیان کرد: متاسفانه اعتبارات محدود در این حوزه اجازه کار در همه بناهای تاریخی در استان را نمی‌دهد.

وی با اشاره به اینکه 210 اقامتگاه بوم‌گردی در استان کرمان راه‌اندازی شده که یک اشتغالزایی خوبی ایجاد کرده است افزود: در بحث نوآوری صنایع‌دستی و صادرات آنها فعالیت‌هایی انجام شده که از جمله این اقدامات شهر سیرجان به‌عنوان شهر جهانی گلیم ثبت شده است.

فرخی با بیان اینکه بیش از هفت هزار اثر تاریخی در استان کرمان وجود دارد عنوان کرد: متاسفانه از این تعداد اثر تاریخی که ظرفیت و قابلیت بالایی برای استان ایجاد کرده است فقط هفتصد اثر ثبت شده است.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان با اشاره به اینکه مرمت بازار تاریخی کرمان در حال انجام است گفت: امسال با اختصاص مبلغ یک میلیارد و 700 میلیون تومان این مرمت پیگیری می‌شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 29 اردیبهشت 1397، کدخبر: 1729512 ، www.tasnimnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین