پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۸۹۰۰
تاریخ انتشار : ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۵
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان گفت: به دلیل سمی بودن قارچ‌های خودرو و گزارشاتی از مسمومیت آن در برخی استان های کشور، مردم به هیچ عنوان از این نوع قارچ‌ها استفاده نکنند.
شعار سال: رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان گفت: به دلیل سمی بودن قارچ‌های خودرو و گزارشاتی از مسمومیت آن در برخی استان های کشور، مردم به هیچ عنوان از این نوع قارچ‌ها استفاده نکنند.

علی باقرزاده همائی، گفت: قارچ‌های خودرو بر عکس قارچ‌های پرورشی سموم آن قابل تشخیص نیست و به جهت این که در محیط بیرون رشد می‌کنند ممکن است آلوده بوده و به سلامت ما آسیب برسانند.

وی با بیان این که خوشبختانه تاکنون از سوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گزارشی مبنی بر مسمومیت این نوع قارچ‌ها در استان اعلام نشده است گفت: مردم می‌توانند از قارچ‌های پرورشی و بسته‌بندی‌های معتبر استفاده نمایند زیرا این نوع  قارچ‌ها زیر نظر کارشناسان خبره و آموزش دیده پرورش یافته و رشد می‌کنند و به دست مصرف‌کنندگان می‌رسد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان یادآور شد: قارچ‌های پرورشی که در بازار عرضه می‌شود بذر آن از مکان‌های معتبر تهیه می‌شود و سموم آن توسط کارشناسان قابل تشخیص است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 29 اردیبهشت 1397، کدخبر: 13970228000831 ، www.farsnews.com
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین