سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۹۰۸۴
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۵
به دنبال انتشار خبری در خصوص انتقاد برخی شهروندان از پزشک سونوگرافی، روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان انار جوابیه زیر را ارسال کرده.

شعار سال: به دنبال انتشار خبری در خصوص انتقاد برخی شهروندان از پزشک سونوگرافی، روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان انار جوابیه زیر را ارسال کرده.

با سلام و احترام خدمت همشهریان محترم

پیرو انعکاس مطالبی در خصوص کلینیک تخصصی سلامت شهرستان انار متن ذیل جهت تنویر افکار عمومی منتشر می گردد :

از مهمترین اهداف راه اندازی کلینیک تخصصی سلامت دسترسی مراجعین به ارائه خدمات تخصصی و جلب رضایت مندی مردم شهرستان بوده است

لذا جا دارد که تعریفی از رضایت بیماران داشته باشیم:

به آسانی می توان گفت که رضایت بیمار نوعی شاخص است که نشان می دهد بیمار چقدر خوب در مرکز مورد نظر درمان شده است . لذا رضایت بیمار همیشه به عنوان یک فاکتور مهم مدنظر می باشد و در سالهای اخیر توجه به این مسئله در حوزه خدمات سلامت شتاب بیشتری گرفته است و در شهرستان انار با راه اندازی کلینیک تخصصی زمینه دسترسی مردم به خدمات تخصصی فراهم گردیده ، گرچه تا رسیدن به شرایط ایده آل فاصله وجود دارد ولی آمار ارائه خدمات نشان می دهد که کلینیک تخصصی در راستای ارتقاء سلامت جامعه در مسیر درستی در حال حرکت است و در سال ۹۵ تعداد مراجعین به کلینیک تخصصی سلامت بیش از ۲۷۰۰۰ هزار نفر بوده که نشان می دهد درصد قابل توجهی از همشهریان از خدمات این مرکز بهره برده اند و در سال ۹۶ ماهیانه ۳۰۰۰ هزار نفر از این مرکز خدمات دریافت نموده اند و دراین مدت تعداد شکایات مکتوب و یا شفاهی صورت گرفته انگشت شمار بوده و معمولا کمتر از ۱ درصد مراجعین را شامل گردیده که این امر نشانگر حسن اعتمادی است که مردم شهرستان به ارائه خدمات در این مجموعه دارند .

بنظر می رسد بخشی از نارضایتی ها ناشی از عدم آگاهی و توجه مراجعین به توصیه های صورت گرفته توسط پذیرش کلینیک و عدم اطلاع دقیق از برنامه حضور متخصصین و شیوه های نوبت گیری باشد . لذا ضمن احترام خاصی که برای کلیه شهروندان گرامی قائلیم توجه همه مراجعین به کلینیک را به نکات ذیل جلب می نمائیم :

۱- رعایت سکوت در همه حال در کلینیک بعنوان یک محیط درمانی

۲- توجه داشته باشیم پزشک در هر نوبت کاری توان ویزیت تعداد مشخصی از بیماران را دارد لذا در صورت عدم وجود ویزیت سعه صدر داشته باشیم و از اصرار بی مورد خودداری و برای روز بعد نوبت بگیریم

۳- قبل از مراجعه به کلینیک حتی الامکان بویژه برای سونوگرافی استحمام کنیم

۴- سعی کنیم از آوردن همراه غیر ضروری و کودکان هنگام مراجعه به کلینیک خودداری کنیم

۵- جهت نوبت گیری به برنامه حضور متخصصین توجه نموده و در زمان اعلام شده مراجعه نماییم

۶- نتایج آزمایشات و رادیولوژی را به همراه خود داشته و از داشتن تاریخ اعتبار دفترچه بیمه خود اطمینان حاصل نمائیم

۷- قبل از باز شده کلینیک در محل حضور نیافته و تجمع ننمائیم

۸- توجه داشته باشیم منشی و نیروهای پذیرش جهت ارائه خدمت در محل حضور دارند لذا حداکثر همکاری را با آنها داشته و به توصیه های آنها توجه نمائیم

همشهریان گرامی می توانند جهت ارائه پیشنهادات و انتقادات خود در روزهای شنبه و چهارشنبه از ساعت ۱۰ الی ۱۲ بصورت حضوری مسائل خود را با مدیر کلینیک مطرح نمایند .

در پایان برای همه همشهریان آرزوی سلامتی و بهروزی داریم

روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان انار

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری انارپرس ، تاریخ انتشار اسفند96، کدمطلب: 132731 ، www.anarpress.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* کد امنیتی:
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین