پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۹۱۱۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۶
معاون امور اقتصادی استاندار مرکزی گفت: به نظر می رسد هرچه صندوق های توسعه بخش کشاورزی به سمت بومی شدن و تخصصی شدن پیش رود اقبال افراد نیز به این بخش بیشتر خواهد بود.
شعار سال: معاون امور اقتصادی استاندار مرکزی گفت: به نظر می رسد هرچه صندوق های توسعه بخش کشاورزی به سمت بومی شدن و تخصصی شدن پیش رود اقبال افراد نیز به این بخش بیشتر خواهد بود.

سعید فرخی روز شنبه در کارگروه امور اقتصادی استان مرکزی در اراک، اظهار کرد: توسعه صندوق های بخش کشاورزی باید در ابعاد شهرستانی، محصولات کشاورزی و بانوان مد نظر قرار گیرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار مرکزی ادامه داد: در کشور ۱۱۳ صندوق توسعه بخش کشاورزی وجود دارد که استان مرکزی یک صندوق را داراست و در شهرستان های استان نیز صندوق حمایت از بخش کشاورزی وجود ندارد که نیازمند برنامه ریزی و اقدام در این زمینه است.

وی تصریح کرد: سرمایه صندوق توسعه بخش کشاورزی با بهره گیری از منابع فنی و اعتباری و منابع دولتی و استانی باید به ۵۰ میلیارد تومان برسد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار مرکزی افزود: ۱۵ میلیارد تومان سرمایه صندوق توسعه بخش کشاورزی از طریق منابع دولتی و ۱۵ میلیارد تومان نیز از سوی سهامداران صندوق تامین می شود و با حمایت و کمک منابع فنی اعتباری این سرمایه بایستی به ۵۰ میلیارد تومان افزایش یابد.

فرخی خاطرنشان کرد: در زمینه توسعه صندوق بخش کشاورزی باید از ظرفیت تعاونی های تولید و اتحادیه ها استفاده کرد و نباید در این زمینه وارد کار اجرایی شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار مرکزی بیان کرد: وظیفه دستگاه های مسئول فراهم کردن بستر مالی در چارچوب حقوقی در زمینه پرداخت تسهیلات صندوق توسعه بخش کشاورزی برای تحقق اهداف این صندوق است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 29 اردیبهشت 1397، کدخبر: 4300867 ، www.mehrnews.com
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۸
0
0
کشاورزی در استان اراک نیازمند تخصیص بودجه و ساخت زیرساخت هاست
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین