پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۹۱۴۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۰
صبح امروز رئیس هیئت تحقیق و تفحص مجلس شورای اسلامی از مدیران دوتابعیتی لیستی از سمت‌های مدیران دولتی و غیردولتی اعم از معاونان روحانی و برخی وزرای دوتابعیتی را منتشر کرد بااین‌حال وزیر اطلاعات برای چندمین بار می‌گوید: مدیر دوتابعیتی دولتی نداریم.

شعارسال: مهرداد بائوج لاهوتی سخنگوی فراکسیون مستقلان ولایی مجلس شورای اسلامی، با اشاره به جلسه امروز (یکشنبه 30 اردیبهشت) این فراکسیون، اظهار داشت: سیدمحمود علوی وزیر اطلاعات میهمان جلسه صبح امروز فراکسیون مستقلان ولایی بود.

وی افزود: وزیر اطلاعات در این جلسه درباره دوتابعیتی‌ها عنوان کرد که از تعداد 210 نفر استعلامی که از وزارت اطلاعات انجام شد، درباره 101 نفر شائبه دوتابعیتی وجود داشت و به همین دلیل به هیچ یک از آنها اجازه اخذ پست مدیریتی داده نشد.

وی ادامه داد: علوی گفت که علی‌رغم مباحثی که مطرح می‌شود، در بدنه دولت شخص دوتابعیتی وجود ندارد.

سخنگوی فراکسیون مستقلان با بیان اینکه در این جلسه مباحثی پیرامون قاچاق کالا نیزمطرح شد، ادامه داد: وزیر اطلاعات تاکید داشت که باید به‌طور جدی با مقوله قاچاق برخورد شود و موضوع "ته‌لنجی‌ها" ساماندهی شوند.

لاهوتی با تاکید بر اینکه دراین جلسه در مورد فعالان اقتصادی هم بحث و گفت‌وگو شد، تصریح کرد: وزیر اطلاعات معتقد بودکه در برخورد با فعالان اقتصادی افراط صورت گرفته و این امر موجب خروج سرمایه از کشور می‌شودکه این مسئله نیز باعث تعطیلی کارخانه‌ها و کارگاه‌های تولیدی شده است.

**داعش سرزمینی ندارد

وی افزود: در این جلسه همچنین وزیر اطلاعات عنوان کردکه داعش دیگر سرزمینی در اختیار ندارد اما به‌صورت یک تفکر وجود دارد و به‌صورت جزیره‌ای در نقاطی از جهان در حال فعالیت است.

نماینده مردم لنگرود در مجلس، اضافه کرد: وزیر اطلاعات عنوان کرد، وزارت اشراف خوبی بر مسائل امنیت و اطلاعاتی دارد و هیچ مشکلی از باب امنیتی در کشور وجود ندارد که موجبنگرانی شود.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت تحلیلی – خبری الف ، تاریخ انتشار: 30 اردیبهشت 1397، کد خبر: 3970230086، www.alef.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۳۱
0
0
اینکه وزارت نفت میاد و اینهمه مدیر دوتابعیتی استفاده می کنه نشون دهنده اوضاع بد وزارت خونه هاست
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین