پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 19
کد خبر: ۱۲۹۳۵۰
تاریخ انتشار : ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۹
رئیس موسسه علمی کاربردی و مهارتی وزارت جهاد کشاورزی گفت: بر اساس قانون افزایش بهره‌وری و منابع طبیعی، فارغ‌التحصیلان کشاورزی و منابع طبیعی از امسال باید ۶ ماه کارورزی در عرصه‌های واقعی کشاورزی قبل از فارغ التحصیلی بگذرانند.
شعار سال: رئیس موسسه علمی کاربردی و مهارتی وزارت جهاد کشاورزی گفت: بر اساس قانون افزایش  بهره‌وری و منابع طبیعی، فارغ‌التحصیلان کشاورزی و منابع طبیعی از امسال باید ۶ ماه  کارورزی در عرصه‌های واقعی کشاورزی قبل از فارغ التحصیلی بگذرانند.
 سید جلال‌الدین بصام رئیس موسسه علمی کاربردی و مهارتی وزارت جهاد کشاورزی امروز در حاشیه مراسم تجلیل از برترین‌های آموزش های مهارتی علمی کاربردی در پاسخ به تسنیم اظهار داشت:  طبق قانون افزایش بهره‌وری و منابع طبیعی قرار شده است که فارغ‌التحصیلان کشاورزی و منابع طبیعی 6 ماه از سال را  در سال  آخر تحصیل  خود به عنوان کارورزی در عرصه‌های واقعی کشاورزی فعالیت کنند.

وی افزود: براین اساس هردانشجوی بخش کشاورزی که در دانشگاه‌های سراسری، آزاد، غیرانتفاعی و علمیکاربردی درسی میخواند باید به صورت اجباری 6 ماه کارورزیکند.

بصام در پاسخ به سؤال دیگر تسنیم مبنی بر اینکه به کارورزان، مانند دانشگاه‌های کشور های توسعه یافته حقوق پرداخت می‌شود گفت: حقوقی به کارورزان پرداخت نمی‌شود و در مطالعات خود به این موضوع توجهی نشده است.

  معاون آموزشی سازمان تحقیقات آموزش و ترویج کشاورزی همچنین درباره مراسم امروز نیز اظهار داشت: در این مراسم از  27  نفر  از برترین‌های آموزش های مهارتی علمی کاربردی بخش کشاورزی در حوزه‌های مختلف تقدیر صورت می‌گیرد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار:22 اردیبهشت 1397، کدخبر: 1723795 ، www.tasnimnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین