پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۹۴۳۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۱
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: من اکنون با قاطعیت می گویم، برجام پایان یافته است و باید خود را برای زندگی بدون برجام آماده کنیم.
شعارسال: سید حسین نقوی حسینی نماینده مردم ورامین و پیشوا و سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در مجلس شورای اسلامی پیرامون مساله برجام و تلاش برای حفظ آن از سوی اروپا  گفت: به نظر من بدترین وضع در خصوص توافق با غرب، آن چیزی است که امروز در برجام با آن رو به رو هستیم.

وی ادامه داد: در صورت ادامه این موضوع اروپا از برجام به عنوان ابزاری برای محدود کردن ایران استفاده خواهد کرد. اگر ایران هرگونه حرکتی خلاف مواضع اروپا انجام دهد، با شرایط فعلی به تخطی از برجام توسط اروپا متهم شده و به ایران هشدار می دهد که چرا برجام را رعایت نمی کنید. از سویی دیگر، آمریکا هم با خروج از برجام قدرت انجام هر کاری را دارد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس درباره شرایط برای بقای برجام اذعان داشت: بهترین حالت برای ایران، گرفتن تضمین های عملیاتی محکم از اروپا در این مذاکرات برای تضمین منافع ایران است؛ قطعا در خصوص برجام، این اتفاق برای ایران رخ نخواهد داد.

نقوی حسینی تاکید کرد: اروپایی ها در دو سال و نیم که به همراه آمریکا در برجام حضور داشتند، هیچ اقدام عملیاتی در برجام نداشتند؛ که حالا پس از خروج آمریکا اتفاق مهمی حادث شود از سویی، قطعا این اتفاق رخ نخواهد داد.

وی در پایان اذعان داشت: بنده نه به عنوان سخنگوی کمیسیون امنیت ملی بلکه به عنوان یک تحلیلگر سیاسی عرض می کنم؛ برجام پایان یافته است و باید خود را برای زندگی بدون برجام آماده کنیم.

 

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری ایسکانیوز ، تاریخ انتشار: 31ارديبهشت 1397 ، کدخبر: 949817 ،www.iscanews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۱
0
0
خوب برجام پایان یافته
برخورد شما مجلسیون به عنوان قشر قانون گذار چی بوده؟
ا.ف75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۳
0
0
سیاست بعدی دولت چی میتونه باشه برای رهایی ازین وضعیت
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین