پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۹۵۹۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۹
استاندار کهگیلویه و بویراحمد از ارائه گزارش عملکرد بانک های استان به معاون اول رئیس جمهور در پرداخت تسهیلات رونق تولید خبر داد.
شعار سال: استاندار کهگیلویه و بویراحمد از ارائه گزارش عملکرد بانک های استان به معاون اول رئیس جمهور در پرداخت تسهیلات رونق تولید خبر داد.

علی محمد احمدی پیش از ظهر سه شنبه در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید افزود: ‌تا پایان خرداد ماه گزارشی از عملکرد بانک های استان در پرداخت تسهیلات رونق تولید تهیه خواهد شد و با رصد و احصای میزان پرداختی ها، عملکرد این بانک ها به معاون اول ریاست جمهوری ارائه خواهد شد.

احمدی ابراز داشت: باید میزان کمترین و بیشترین پرداخت تسهیلات توسط بانک ها مشخص شود.

احمدی با تاکید بر اینکه تعامل دو سویه و مناسب میان بانک ها و ستاد تسهیل با محوریت متقاصیان معرفی شده ضروری است، ابراز داشت: در آینده تعامل با بانک هایی که پرداخت های مناسبی در حوزه تسهیلات رونق را نداشته باشند، کمتر خواهد شد.

استاندار گفت: برای واحد هایی که به بهانه هایی در پرداخت هزینه انرژی کاهلی کرده و سوء استفاده کنند، محدودیت های تسهیلاتی در نظر گرفته خواهد شد.

وی افزود: اجازه نمی دهیم از پول بیت المال سوء استفاده شود.

احمدی تعادل در پرداخت تسهیلات را ضروری دانست و بیان کرد: تا جامعه هدف بدهی های گذشته با بانک را صاف نکنند، تسهیلات جدیدی دریافت نخواهد کرد.

استاندار ابراز داشت: واحد ها و طرح هایی که اشتغال و تولید را محقق می کنند با تمام توان مورد حمایت قرار خواهند گرفت.

وی افزود: با افرادی که از روند دریافت تسهیلات و بازپرداخت آن سوء استفاده کنند، برخورد قانونی خواهد شد.

استاندار گفت: گیر بسیاری از مشکلات و موانع پیش روی توسعه استان در داخل استان است و حضور در تهران به تنهایی رافع مشکلات نیست.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 1 خرداد 1397، کدخبر: 4303202 ، www.mehrnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۸
0
0
واقعامردم بدبخت ایران برای گرفتن وام های بدیهی انقدرررر تحت فشارن که حد نداره....باید تخلفاتی هارو کشت!
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین