پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۹۶۰۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۵
فریدون همتی پیش ازظهر سه شنبه در جلسه ستاد مدیریت و راهبری اقتصاد مقاومتی بیان داشت: هرمزگان توانایی داشتن شرکت توسعه عمران هرمزگان مانند استان کرمان را دارد، باید از شرکت های دانش بنیان و صندوق ها حمایت کرد. صندوق تعاون روستایی، صندوق خرد حمایت از زنان روستایی می توانند بهترین بازوان کمکی دولت در روستاها و شهرهای کوچک باشند.
شعار سال: استاندار هرمزگان خواستار راه اندازی شرکت توسعه عمران هرمزگان شد.

فریدون همتی پیش ازظهر سه شنبه در جلسه ستاد مدیریت و راهبری اقتصاد مقاومتی بیان داشت: هرمزگان توانایی داشتن شرکت توسعه عمران هرمزگان مانند استان کرمان را دارد، باید از شرکت های دانش بنیان و صندوق ها حمایت کرد. صندوق تعاون روستایی، صندوق خرد حمایت از زنان روستایی می توانند بهترین بازوان کمکی دولت در روستاها و شهرهای کوچک باشند.

وی عنوان کرد: با توجه به ظرفیت های اقتصادی و صنعتی موجود در استان هرمزگان می توانیم شرکت توسعه عمران هرمزگان را تشکیل و حمایت های مالی خوبی را از شراکت با شرکت های خصوصی و حتی دولتی استان جذب کنیم. شرکت توسعه عمران کرمان در حال حاضر به عنوان یکی از بنگاههای مالی قوی در کشور شناخته می شود و شرکتهای زیرمجموعه مطرحی در کشور دارد.

استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: باید به سمتی بریم که هر خانه یک کارگاه تولیدی شود. خانواده ها را از طریق توانمند کرد و تولید محصول خودکفا کرد. با بازاریابی مناسب می توان همین محصولات را پس از استاندارد سازی با کیفیت خوب به محصولات صادراتی تبدیل کنیم،

همتی خاطرنشان کرد: شرایط کنونی کشور با توجه به خروج آمریکا از برجام و اینکه قصد دارند بی نظمی در اقتصاد کشور ایجاد کنند، دولت توانست بی نظمی و آشفتگی در بازار ارز را ساماندهی کند. خیلی ها چشم دوخته بودند که بازار را ملتهب کنند اما دولت به موقع ورود کرد.

وی افزود: مدیران باید مراقب بخش های مختلف مدیریتی خود باشند و با چارچوب جدیدی که دولت تعریف کرده است اگر مشکلی ایجاد شد بلافاصله ورود کنند و با برنامه دقیق مشکل را رفع و کنترل کنند.

استاندار هرمزگان اضافه کرد: دولت این آمادگی و توانمندی را برای ثبات حوزه اقتصاد را دارد و می تواند با رهنمودهای مقام معظم رهبری شرایط مناسبی را برای تکیه بر درون زایی کشور و رونق صادرات ایجاد کند. مدیران استانی باید خودشان را برای شرایط جدید تجهیز کنند.

همتی تصریح کرد: از مدیران استانی به عنوان عضوی از دولت محلی و اعضای شورای اداری انتظار دارم که روشها، تصمیمات و فکرهای جدید در شرایط کنونی را به دولت پیشنهاد دهند و اگر نقش جدید برای خودمان طراحی نکنیم مشکلات به سقف حداکثری می رسد. کم کاری باعث می شود تا دشمن در توطئه های اقتصادی موفق شود. باید از حداکثر شدن خواست دشمن در آشفتگی اقتصادی بازار ایران جلوگیری کنیم.

وی با بیان اینکه یکپارچگی و وحدت مدیریتی در میان مدیران استانی موجب امیدوار شدن مردم به آینده خواهد شد. عنوان کرد: مدیران اگر فکر می کنند مرد این مقطع حساس جمهوری اسلامی نیستند بنویسند و کنار بروند تا مدیران دیگر که توانمندی حضور در این مقطع را دارند بر سر کار بیایند.

استاندار هرمزگان افزود: سیستم دولت الکترونیک را باید هر چه سریع تر فعال کنیم. مدیران به مدیران شهرستانی اختیار بدهند تا مردم از مسیرهای طولانی مانند پارسیان، بشاگرد، بندرلنگه و جاسک به مرکز استان مراجعه نکنند.

وی با بیان اینکه دولت حسن روحانی دنبال جذب آدم ها و مدیران لایق و پرتلاش هستند، خاطرنشان کرد: مدیران جنگی، پای کار، پرتلاش و عملیاتی می خواهیم در این مقطع باید تلاش ها بیشتر از گذشته باشد. در مقابل هم نیستیم و دستگاههای دولتی باید همراه و در کنار هم باشند تا مشکلات حل شوند نه اینکه با پاسکاری مشکلات را دو چندان کنیم.

استاندار هرمزگان اضافه کرد: مدیرکل منابع طبیعی هرمزگان جزو مدیرانی است که خواسته های دولت و استانداری را محقق کرده است و جزو مدیران پای کار است، سازمان صنعت، معدن و تجارت هم جزو سازمان های پای کار است و باید بیشتر تلاش کند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 1 خرداد 1397، کدخبر: 4303319 ، www.mehrnews.com
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۸
0
0
ای بابا..مدیران تلاش رو باد برد تو این چند سال...کجای کاریم؟
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین