پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۹۶۲۲
تاریخ انتشار : ۰۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۳
درخواست وزیر صنعت از رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور رعایت موازین قانونی در استرداد مالیات دریافتی باتوجه به کمبود نقدینگی واحدهای صنعتی که تصاویر مربوطه را در خبر زیر آورده شده است مشاهده می کنید.
 
شعار سال: درخواست وزیر صنعت از رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور رعایت موازین قانونی در استردا د مالیات دریافتی باتوجه به کمبود نقدینگی واحدهای صنعتی را در فایل های زیر مشاهده فرمائید.


رئیس سازمان امور مالیاتی در نامه ای خطاب به وزیر صنعت اظهار داشت: در صورت تقاضای مودیان از جمله واحدهای صنعتی مشمول نظام مالیات بر ارزش افزوده، اضافه مالیات پرداخت شده از محل وصولی های جاری درآمد مربوط، مسترد خواهد شد.
این نامه در بازگشت به نامه شماره 257894/60 مورخ 19 بهمن 1396 در خصوص رعایت موازین قانونی در استرداد مالیات دریافتی با توجه به کمبود نقدینگی واحدهای صنعتی ارسال شده است.




شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت انجمن صادرکنندگان صنعتی، معدنی و خدماتی، تاریخ انتشار: 22 اردیبهشت 1397، کدخبر: - ، www.examie.org
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین