پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۹۷۳۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۲:۳۹
پورسیدآقایی در پاسخ به سوال دیگر در خصوص علت وجود و خرید و فروش کارت‌های شناور طرح ترافیک گفت: اساسا کارت شناور وجود ندارد و کسانی که ادعای فروش می‌کنند، کلاهبردار هستند.

شعارسال: محسن پورسیدآقایی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در شصت و پنجمین جلسه شورای شهر تهران که امروز(سه‌شنبه) برگزار شد، با اشاره به مصوبات شورای شهر در خصوص تعیین نرخ تاکسی و اتوبوس در جمع خبرنگاران اظهار کرد: نرخ اتوبوس قبلا تصویب شد و مورد اعتراض فرمانداری قرار گرفت که از جمله دلایل مخالفت فرمانداری رند نبودن نرخ‌ها بود که این موضوع در کمیسیون عمران مطرح شد و نرخ قبلی کاهش یافت.

وی با بیان اینکه بحث 12.5 درصد که فرمانداری اعلام کرده بود، اصلاح شد، افزود: اختلافی هم در مورد ساعت شب بود که شورا با استناد به قانون کار که ساعت شب را بین 22 تا 6 صبح تعریف کرده است، به مصوبه قبلی اصرار کرد.

پورسیدآقایی در ادامه به موضوع نرخ تاکسی پرداخت و گفت: نکاتی که در مورد تاکسیرانی اعلام شده بود همه را پذیرفتیم تا کمیسیون به این جمع بندی برسد و موضوع را از دستور خارج کند و نظرات فرمانداری پذیرفته شد.

وی در پاسخ به سوالی در خصوص صحت اخبار انتشار یافته در مورد برکناریش از معاونت حمل و نقل و ترافیک شهردرای تهران گفت: این سوال را باید از سایت‌هایی بپرسید که این خبرهای جعلی را می‌سازند.

کلاهبرداری با عنوان خرید و فروش کارت‌های شناور طرح ترافیک

پورسیدآقایی در پاسخ به سوال دیگر در خصوص علت وجود و خرید و فروش کارت‌های شناور طرح ترافیک گفت: اساسا کارت شناور وجود ندارد و کسانی که ادعای فروش می‌کنند، کلاهبردار هستند.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران افزود: کسانی که این کلاهبرداری را انجام می‌دهند از عدم اطلاعات مردم نسبت به حذف کارت شناور سوء استفاده می‌کنند.

وی با تأکید بر اینکه اصل موضوع برکناری من کذب است، گفت: برخی افراد آ‌رزوهای خود را در قالب خبر مطرح می‌کنند.

پورسیدآقایی در خصوص افراد یا سازمان‌هایی که از امتیاز برخورداری خود از طرح ترافیک سوء استفاده می‌کنند،‌ تصریح کرد: امسال اساسا کارت شناور وجود ندارد و مجوزهای سیاری هم که به برخی از دستگاه‌ها داده شده است مانند بقیه طرح‌ها در هر روز فقط یک خودرو می‌تواند استفاده کند و باید مبلغ طرح را مانند سایرین بپردازند.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران افزود: عده‌ای از عدم اطلاع مردم نسبت به کارت‌های سیار سوء استفاده می‌کنند و ادعا می‌کنند که این‌ها همان کارت‌های شناور هستند، در حالی که دیگر کارت شناور وجود ندارد و با کارت‌های سیار هر خودرو فقط یک بار در روز مجاز به تردد است و باید مانند سایرین هزینه عوارض را به صورت کامل پرداخت کند.

وی در خصوص ویژگی کارت‌های سیار خاطرنشان کرد: این کارت‌ها مانند سهمیه است، با این تفاوت که دستگاه‌های مختلف می‌توانند این سهمیه را از خودرویی به خودرو دیگر جابجا کنند و شخصیت‌ها برای تردد با مشکل مواجه نشوند، اما در نحوه پرداخت مانند سایر سهمیه‌ها است.

برخورد جدی شورا و پلیس با آژانس‌های مسافربری‌ متخلف در زمینه طرح ترافیک

پور‌سید آقایی در ادامه با اشاره به سوء استفاده‌های آژانس‌های مسافربری‌ از سهمیه‌ طرح ترافیک، گفت: خودروهای سهمیه‌ آژانس‌ها نصف هزینه مصوب را پرداخت می‌کنند،اما متأسفانه موارد معدودی هستند که سعی کرده‌‌اند از سهمیه آژانس‌ها سوء‌استفاده کنند و قطعاً با همکاری پلیس با این موارد برخورد خواهیم کرد و سهمیه آن‌ها قطع خواهد شد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تهران با اشاره به انسداد برخی کوچه‌های شهر توسط ساکنان‌ محلات، گفت: بستن هر خیابان یا کوچه ممنوع است و کوچه حق معمول مردم است که می‌توانند از آن استفاده کنند.

وی خاطرنشان کرد: مواردی که به لحاظ ترافیکی و ایمنی اماکن مانند مدرسه‌ها مهم است، در شورای ترافیک‌ و کمیته معابر‌ بررسی می‌شود و اگر برای مراعات‌ ایمنی لازم باشد‌، تصویب خواهد شد و فقط مصوبات آن کمیته قانونی است.

6 کیلومتر از خط 7 مترو تا اواخر مردادماه وارد مدار می‌شود

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در ادامه در خصوص تکمیل خط 7 مترو افزود: اواخر مردادماه، 6 کیلومتر‌ از خط 7 مترو وارد مدار می‌شود.

پورسیدآقایی در پایان درباره کارت بلیت‌ رایگان‌ یک ساله خبرنگاران گفت: دستور داده‌اند که 2 هزار کارت با 350 هزار تومان اعتبار صادر شود و در اختیار خبرنگاران متقاضی قرار گیرد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت تحلیلی – خبری افکارنیوز ، تاریخ انتشار: 1 خرداد 1397، کد خبر: 745491، www.afkarnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۳
0
0
چرا باید دستگاه های نظارتی اینقدر ضعیف عمل کنند که چنین اتفاقاتی در کشور بیفتد و راحت کلاهبرداری شود
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین