پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۹۸۳۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۱
شاهپور رجایی اظهار داشت: وزیر نیرو فردا سفری یک روزه به استان بوشهر خواهد داشت و در این سفر علاوه بر نشست با مسئولان و بازدید از طرح‌های مختلف، عملیات اجرایی چهار طرح تامین آب در استان بوشهر آغاز می‌شود.
شعار سال: رئیس شورای هماهنگی مدیران صنعت آب و برق استان بوشهر گفت: با حضور وزیر نیرو، چهار پروژه تامین آب استان بوشهر کلنگ‌زنی می‌شود.

شاهپور رجایی اظهار داشت: وزیر نیرو فردا سفری یک روزه به استان بوشهر خواهد داشت و در این سفر علاوه بر نشست با مسئولان و بازدید از طرح‌های مختلف، عملیات اجرایی چهار طرح تامین آب در استان بوشهر آغاز می‌شود.

وی از آغاز طرح ساخت سد باغان به ارتفاع ۵۶ متر و طول تاج ۳۱۱ متر در نزدیکی روستای سرچشمه در شهرستان جم، بیان کرد: این سد دارای حجم مخزن ۳۲ میلیون متر مکعب و حجم آب تنظیمی بیش از ۱۶ میلیون متر مکعب است.

رجایی اضافه کرد: همچنین با حضور وزیر نیرو عملیات  ساخت خط انتقال آب از سد باغان به جم با ظرفیت انتقال هشت میلیون متر مکعب در سال آغاز می‌شود که طی دو سال اجرا خواهد شد و اعتبار آن ۶۰۰ میلیارد ریال است که توسط شرکت پالایش گاز فجر جم تامین می‌شود.

وی یکی دیگر از طرح‌های سفر وزیر را سد خائیز اهرم عنوان کرد و ادامه داد: این سد از نوع خاکی با ارتفاع ۳۶ متر و طول تاج ۶۱۰ متر و مخزن ۱۶میلیون مترمکعب که در مدت ۳۶ ماه با اعتبار ۷۰۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی ساخته می‌شود.

مدیرعامل شرکت سهامی آب منطقه‌ای بوشهر افزود: ساخت سد مخزنی دشت پلنگ در شهرستان دشتی نیز در این سفر آغاز می‌شود که سالانه ۴۶ میلیون متر مکعب آب تنظیمی آشامیدنی، صنعت، کشاورزی و حقابه زیست محیطی را تامین می‌کند.

وی از بررسی وضعیت سد دالکی به عنوان دیگر برنامه وزیر نیرو در استان یاد کرد و گفت: قرارداد ساخت این سد به مبلغ ۴ هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال با قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء منعقد شده است.

شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 2 خرداد 1397، کدخبر: 4304608 ، www.mehrnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Norway
۱۸:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۴
0
0
امیدوارم واقعا این استان بتونه ان معضل رو برای خودش حداقل حل کنه
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین