پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۹۹۶۰
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۲:۳۱
وزارت ارتباطات در اطلاعیه درباره شائبه‌های نسخه‌های فارسی تلگرام در پاسخ به اینکه چرا این‌ نسخه‌ها محدود نمی‌شوند، اعلام کرد: این وزارتخانه تصمیم گیر پالایش و فیلتر سایت ها و نرم‌افزارها نیست.
شعارسال: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اعلام کرد: با توجه به انتشار برخی اخبار نادرست در خصوص نسخه‌های فارسی پیام‌رسان تلگرام که موجب ایجاد سردرگمی در بین کاربران شده است به منظور تنویر افکار عمومی به اطلاع می‌رساند:

1-وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات تا کنون هیچ گونه سروری در اختیار تلگرام  یا نسخه های غیررسمی آن قرار نداده است و آنچه از امکانات وجود داشته با ابلاغیه مرکز ملی فضای مجازی، در اختیار پیام رسان های بومی مجاز قرار گرفته است.

2-مرکز ماهر وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات  در گزارشی در بهمن ماه ۹۶، هشدارهای لازم در خصوص عدم استفاده از نسخه‌های غیر رسمی تلگرام را منتشرکرده است.

در متن هشدار مرکز ماهر آمده است :"از آنجا که تلگرام یرنامه‌ای متن باز است و هر روز چندین نسخه غیررسمی از آن ایجاد می شود، و از طرفی شناسایی و بررسی همه این نسخه‌ها کار مشکلی است، لذا توصیه میشود کاربران از نصب هرگونه نسخه غیررسمی و تایید نشده تلگرام خودداری کنند."

3-همچنین  در پاسخ به این سوال که چرا محدودیت برای این‌گونه نسخه‌ها ایجاد نمی‌شود، همانگونه که قبلا اعلام شده بود مجددا تاکید می شود وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات تصمیم گیر پالایش و فیلتر سایتها و نرم‌افزارها نیست.

 

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری  علم و فناوری، تاریخ انتشار: 2خرداد 1397 ، کدخبر: 64307 ،www.stnews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
علی110
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۳
0
0
برای چه مردم باید به این نرم افزار ها اعتماد کنند ، این ها هم البته به زودی زود از دسترس خارج میشوند
ا.ح75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۳
0
0
را اینقدر این وزیر میخواد بین مردم و نظام تفرقه بیندازه؟
خوب تصمیم دادگاه این نظام همون تصمیم کل نظامه که دولت هم بخشی از اوه
ا.ف75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۷
0
0
پس موبوگرام که میگفتن سرور داخلی داره چه جوریه؟
س.د76
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین