پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۰۰۵۳
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۹
رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت: اگر AFC با تغییر روز بازی تیم های پرسپولیس و الدحیل موافقت نکند بار دیگر آزادی را حسینیه ای یکصدهزار نفری می کنیم.
شعارسال: پس از برگزاری مراسم قرعه کشی مرحله یک چهارم لیگ قهرمانان آسیا مشخص شد دیدار تیم های الدحیل و پرسپولیس در دور برگشت باید روز 27 شهریور که مصادف است با شب تاسوعای حسینی، برگزار شود.

سعید فتاحی مسئول کمیته برگزاری مسابقات سازمان لیگ در گفت و گو با مشرق، در این باره که چه تدبیری برای تغییر احتمالی تاریخ برگزاری این مصاف اندیشیده شده است تصریح کرد: ما از آذرماه سال گذشته از این موضوع خبر داشتیم. در روزی که قرعه کشی ها و تاریخ برگزاری مسابقات مراحل گروهی تا فینال مشخص شدند. به همین دلیل همان زمان نامه ای برای AFC ارسال کردیم و از مسئول کمیته مسابقات خواستیم که این تاریخ برای تیم های ایرانی تغییر کند. زمانی که حتی مطمئن نبودیم تیمی از کشورمان به این مرحله می رسد یا نه!

وی افزود: پس از مسجل شدن صعود استقلال و پرسپولیس به مرحله یک چهارم نهایی، همان روز بار دیگر نامه ای به AFC نوشتیم و از آنها خواستیم که این تاریخ را تغییر بدهند. این دومین نامه ما برای کنفدراسیون فوتبال آسیا بود. وقتی هم در مراسم قرعه کشی مشخص شد که پرسپولیس باید در شب تاسوعا میزبان الدحیل باشد بار دیگر نامه از قبل تنظیم شده مان را برای ای اف سی ارسال کردیم و حالا منتظر شنیدن پاسخ آنها هستیم.

مسئول کمیته برگزاری مسابقات سازمان لیگ ادامه داد: پیش از این AFC در برخی موارد با ما همکاری لازم را داشته و تعامل خوبی در این زمینه با هم داریم ولی اگر شرایط به گونه ای باشد که نتواند تاریخ را تغییر دهد ما فکر دیگری می کنیم.

فتاحی گفت: مثل دیدار سال گذشته تیم ملی با کره جنوبی عمل می کنیم که در چنین شبی برگزار شد و هواداران تیم ملی با رعایت همه شرایط ایام شهادت سید الشهدا(ع) بازی را تماشا کردند.

فتاحی در پایان تأکید کرد: اگر امسال هم تاریخ بازی تغییر نکند بار دیگر استادیوم آزادی را مانند یک حسینیه بزرگ یکصدهزار نفری سیاه پوش سالار شهیدان می کنیم و ضمن عزاداری برای حضرت ابوالفضل العباس(ع) و امام حسین(ع) مسابقه نماینده کشورمان در لیگ قهرمانان را نیز برگزار خواهیم کرد.

ناگفته نماند؛ سازمان لیگ برای AFC نامه زده که این دیدار به جای سه شنبه 27 شهریور در تاریخ دوشنبه 26 شهریور برگزار شود؛ یعنی 24 ساعت زودتر.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از سایت خبری مشرق نیوز ، تاریخ انتشار: 3 خرداد 1397 ، کدخبر: 858341 ، www.mashreghnews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۳
0
0
اخه اون سری بخاطر همین قضیه ایران کلی جریمه شد
ا.ف75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۴
0
0
باز دوباره این کار باید انجام بشه یعنی؟ اخه چرا
ا.ح75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۵
0
0
نباید این مسیله را ما بذیریم
با نپذیرفتن این مسایل باعث میشه عقایدمون رو بهجهان دیکته کنیم
ا.ف75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۰
0
0
کاش مذهب رو و اعتقادتامون رو وارد اینجور بازی ها نکنیم و به جاش وارد عمل کنیم ....
ن.ف83
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین