پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۰۰۶۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۱
جوش و آكنه صورت به علل گوناگونی بستگی دارد، گاهی به سبب رژيم غذایی نامناسب و گاهی به دلیل مشكلات داخلی بدن بوجود می‌آید. در متن زیر به برخی از علل ایجاد آن اشاره شده و راهکارهایی برای مقابله ، توصیه گردیده است.

شعارسال: جوش و آكنه صورت به علل گوناگون ايجاد می‌شود گاهی به سبب رژيم غذايی نامناسب است و گاهی به سبب مشكلات داخلی بدن، در اينجا به معرفی علل جوش زدن و روش‌های مناسب برای از بين بردن جوش و آكنه صورت مي پردازيم.

مصرف زياد قند سبب بروز مشكلات پوستی می‌شود و جوش زدن يكی از عوامل بالا بودن قند بدن است كه بايد به آن توجه بسياری شود تا از بروز مشکلات جبران ناپذیر جلوگیری به عمل آید. 

جوش زدن می تواند از علائم كبد خراب باشد. اين درست است كه جوش زدن به علل مختلف بستگی دارد اما گاهی اوقات همين جوش ها به دليل وجود مشكلات داخلی بدن ايجاد می‌شوند گاهی كک و مک صورت، جوش بر روی صورت، پشت كمر و بازو ، نشان از علائم كبد خراب دارند. 

*** غذاهای كنسروی مصرف نكنيد داشتن رژيم غذايی نامناسب و مصرف بيش از حد غذاهای كنسروی سبب چرب شدن پوست صورت و تجمع باكتری‌ها می‌شود ؛ اگر جوش می‌زنيد كمتر از غذاهای كنسروی استفاده كنيد زيرا تجمع باكتری‌ها باعث می‌شود كه پوست شما جوش بزند. 

*** قبل از صبحانه آب بخوريد تا جوش نزنيد در تابستان افراد بيش از روزهای ديگر جوش می‌زنند و اين به دليل خشكی بدن است برای رفع اين مشكل هر روز قبل از صبحانه يک ليوان آب بخوريد تا صورت تان جوش نزند. 

*** جوش‌های سر سياه به دليل تجمع آلودگی‌های پوستی و چربی بيش از اندازه پوست صورت بوجود می‌آيند برای از بين بردن اين جوش ها ، خمير دندان را به مدت ١٥ دقيقه به صورت دايره ا‌ی بر روی جوش‌های سرسياه صورت بماليد فلورايد موجود در خمیردندان سبب ازبين رفتن جوش‌های سرسياه صورت می‌شود.

*** ماسك مناسب برای ازبين بردن جوش‌های صورت ماسک‌های مختلفی سبب ازبين رفتن جوش‌های صورت می‌شوند اما شايد يكی از بهترين آنها ماسک سيب زمينی و كرفس باشد ؛ برای تهيه اين ماسک ابتدا سيب زمينی و شلغم را بپزيد و سپس كرفس، خيار، سيب و ماست را به آنها اضافه كنيد و در داخل مخلوط كنيد بريزيد تا ماسک يكدست شود و پوست صورت تان را به مدت ١٥ دقيقه بازاين ماک ماساژ دهيد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از وبلاگ سمیرم ، تاریخ انتشار: 21 فروردین 1397، کدخبر: 57 ، www.semirom48.blogfa.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Germany
۲۱:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۱
0
0
چقدر خوبه که به جای رسیدگی ظاهری به صورت ریشه ای درمانش کنیم‌ و ازمایش بدیم
ا.ف۷۵
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
0
0
جوش های صورت به استرس و غذا خیلی مربوطه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین