پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۰۰۸۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۲
با پایان یافتن مهلت تمدید شده فروش اوراق مشارکت خطوط مترو مشهد، تمام این اوراق به فروش رسید که هر سه ماه سود علی‌الحساب 20 درصدی آن پرداخت خواهد شد.

شعار سال: رضا خواجه نائینی با اعلام این خبر اظهار داشت: فروش اوراق مشارکت خطوط مترو مشهد به میزان 700 میلیارد تومان از روز 22 اردیبهشت ماه سال جاری در تمامی شعب بانک آینده آغاز شد.

وی افزود: در مرحله اول که تا 27 اردیبهشت‌ ماه ادامه داشت، بیش از 400 میلیارد تومان از این اوراق فروخته شد.

خواجه نائینی ادامه داد: با توجه به استقبال خوب مردم از این اوراق، عرضه آن به مدت چهار روز یعنی تا یکم خردادماه جاری تمدید شد.

وی تصریح کرد: روز گذشته با پایان یافتن مهلت تمدید شده فروش اوراق مشارکت خطوط مترو مشهد، تمام این اوراق به فروش رسید که هر سه ماه سود علی‌الحساب 20 درصدی آن پرداخت خواهد شد.

معاون اقتصادی شهردار مشهد مقدس خاطرنشان ساخت: با توجه به استقبال خوب مردم در خرید این اوراق و مشارکت در توسعه زیرساخت‌های حمل و نقلی شهر مشهد، از تمام کسانی که در خرید این اوراق مشارکت کرده‌اند؛ تشکر می‌کنیم.

خواجه نائینی افزود: همچنین از دولت محترم و بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران که همکاری لازم را در زمینه صدور مجوز انتشار این اوراق داشته‌اند قدردانی می‌نماییم.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت معاون اقتصادی شهرداری مشهد، تاریخ انتشار 2 خرداد 97 ، کد مطلب: 5630919، www.eco.mashhad.ir


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۰
0
0
خوبه که این طرح به بورس کشیده شده و به صورت سهام فروخته شده
س.د76
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین