پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۰۰۸۸
تاریخ انتشار : ۰۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۹
معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با اشاره به طرح های در دستور کار این سازمان برای اشتغالزایی، گفت : طرح 12 میلیارد تومانی اشتغال روستایی و طرح اشتغال فراگیر این سازمان، کمک خوبی به حل مشکل بیکاری خواهد کرد.

شعار سال: علی اصغر مونسان درباره تاکید رئیس جمهوری مبنی بر حل بخشی از مشکل بیکاری از طریق توسعه گردشگری در نشست هم اندیشی با مدیران کشور اظهار کرد: دکتر روحانی روز گذشته در جمع مدیران کشور روی بحث اشتغال زایی از طریق توسعه گردشگری تاکید بسیاری داشت.
مونسان افزود: در راستای کمک به دولت برای حل مشکل بیکاری دو طرح اشتغالی داریم که هر دو طرح در دستور کار سازمان میراث فرهنگی برای اجرا در سراسر کشور قرار گرفته است.
وی تاکید کرد: طرح اشتغال روستایی که براساس آن معادل ریالی یک و نیم میلیارد دلار از صندوق توسعه ملی به علاوه معادل همین مبلغ هم از طریق بانک های عامل که مجموعا حدود 12 هزار میلیارد تومان می شود برای رفع بیکاری و ایجاد شغل در مناطق روستایی به کار گرفته شود.
وی ادامه داد: درمورد طرح بعدی که 'اشتغال فراگیر' نام دارد نیز منابع لازم در بودجه سال 97 دیده شده و با کمک سازمان برنامه و بودجه، حوزه گردشگری بخش مهم پیش برنده طرح اشتغال دولت خواهد بود.
مونسان درباره سرنوشت طرح مجلس برای وزارتخانه شدن سازمان میراث فرهنگی نیز،گفت: مجلس شورای اسلامی بررسی این طرح را در دستور کار هفته جاری خود قرار داده است و باید دید که نمایندگان ملت در این باره چه تصمیمی اتخاذ خواهند کرد.
نشست هم اندیشی مدیران ارشد دولت تدبیر و امید با حضور حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رییس جمهوری روز گذشته(شنبه) در سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی برگزار شد.
در این نشست مسائل مهم کشور در حوزه های مختلف از جمله مباحث اقتصادی و ارزی کشور و همچنین بحران آب و مشکل بیکاری با حضور رییس قوه مجریه، اعضای دولت تدبیر و امید و مدیران ارشد دولت مورد بررسی قرار گرفت.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ 26 اردیبهشت 97، کد مطلب: 82893335: www.irna.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین