پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۱۳۰۰۹
تاریخ انتشار : ۰۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۷
عضو هیئت علمی دانشکدۀ علوم اجتماعی دانشگاه تهران گفت: دولت باید برای اجرای صحیح اقتصاد مقاومتی از افرادی متخصص استفاده کند.

شعار سال: احمد نادری عضو هیئت علمی دانشکدۀ علوم اجتماعی دانشگاه تهراندرباره علل عدم توجه و جدی گرفته شدن اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: زمانی که مدیریت به‌شکل صحیح صورت گیرد و دستورالعمل‌های صادره موبه‌مو اجرایی شود بالتبع اقتصاد مقاومتی نیز اجرایی خواهد شد.

وی ادامه داد: متأسفانه مدیریت اجرای اقتصاد مقاومتی بسیار ضعیف است و افرادی که برای این امر انتخاب شدند به‌خوبی به کار مسلط نیستند.

مدیر گروه انسان‌شناسی دانشگاه تهران تصریح کرد: مجریان کار از طریق دولت انتخاب می‌شوند. کسی را که تجربه اجرای امر مهمی همچون اقتصاد مقاومتی را ندارد و فن کار در دست او نیست نباید بر سر کار آورد زیرا نمی‌تواند پاسخگوی کار باشد و توان اجرای برنامه‌ها را ندارد.

نادری تأکید کرد: دولت باید برای اجرای دقیق و صحیح اقتصاد مقاومتی از افرادی خبره، کاربلد و متخصص استفاده کند.

وی با بیان اینکه متأسفانه دولت تاکنون در اجرای اقتصاد مقاومتی به‌درستی عمل نکرده است، گفت: مقام معظم رهبری زمانی که دستور عملی شدن اقتصاد مقاومتی را صادر می‌کنند کسانی که مجری این کارند باید در خصوص این امر متخصص باشند و بتوانند آن را به مرحله اجرا درآورند.

عضو هیئت علمی دانشکدۀ علوم اجتماعی دانشگاه تهران خاطرنشان کرد: کسانی که توانایی اجرای صحیح اقتصاد مقاومتی را ندارند فقط در حد گفتمان و شعار عمل می‌کنند که این موضوع با سیاست‌های ابلاغ شده از سوی مقام معظم رهبری فاصله دارد.

نادری در پایان متذکر شد: دولت باید از کسانی که توان اجرایی کردن اقتصاد مقاومتی را دارند استفاده کند و افرادی که در این امر متخصص هستند بر سر کار بیایند و کار را به‌عهده بگیرند.

با اندكي اضافه و تلخيص برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 3 فروردین 1395، کد مطلب: 1032378:www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین