پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۱۳۰۱۳۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۱:۲۹
عضو هیات‌مدیره انجمن انبوه‌سازان گفت: بازار مسکن نه تنها وارد دوران رونق نشده بلکه رکود تورمی را نیز تجربه می‌کند.
شعارسال:حسن محتشم عضو هیات مدیره انجمن انبوه سازان، با بیان اینکه التهابات اقتصاد و بازار ارز سبب ایجاد نوسان در بازار مسکن شده است، گفت: بسیاری از مسئولان معتقدند که بازار مسکن وارد دوران رونق شده در حالی که هنوز بازار مسکن در دوران رکود به سر می‌برد.

 وی افزود: همزمان با رکود در بازار مسکن بسیاری از نقدینگی‌ها از مسیرهای مختلف به بخش مسکن هدایت شده و همین موضوع موجب شده که این بازار دچار رکود تورمی شود.

محتشم تاکید کرد: اگر سرمایه‌ها از سایر بازارها به این بازار وارد شود ما شاهد افزایش بیشتر قیمت‌ها در این بخش خواهیم شد.

عضو هیئت مدیره انجمن انبوه سازان درباره بازار رهن و اجاره گفت: بازار رهن از بازار خرید و فروش تأثیر می‌گیرد، بنابراین زمانی که بازار خرید و فروش دچار افزایش ۴۰ تا ۵۰ درصدی شده به طور قطع قیمت‌های اجاره نیز در تابستان امسال نجومی خواهد شد.

وی تاکید کرد: همزمان با افزایش قیمت ملک بسیاری از متقاضیان که شرایط خرید ملک را ندارند به سمت بازار رهن و اجاره می‌روند و همین موضوع موجب می‌شود مالکان قیمت‌های خود را افزایش دهند.

محتشم در پایان گفت: قیمت رهن و اجاره در تابستان امسال به بیش از ۴۰ درصد خواهد رسید.

 

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته ازسایت خبری جام نیوز، تاریخ انتشار: 3خرداد 1397 ، کدخبر: 897839 ،www.jamnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۷
0
0
بالاخره 40 درصد یا 340 درصد؟ کدومشو اعتماد کنیم؟
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین