پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۰۲۲۴
تاریخ انتشار : ۰۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۱
شرکت ایران هتل آنلاین (آی‌هو)، بزرگ‌ترین سایت رزرواسیون آنلاین هتل‌های ایران، شعبه دیگر دفتر خدمات مشتریان خود را در شهر مشهد افتتاح کرد.

شعار سال: شرکت ایران هتل آنلاین (آی‌هو)، بزرگ‌ترین سایت رزرواسیون آنلاین هتل‌های ایران، شعبه دیگر دفتر خدمات مشتریان خود را در شهر مشهد افتتاح کرد.

 بنابر اعلام ایران هتل آنلاین، این مجموعه با نزدیک‌شدن به دوازدهمین سال فعالیت خود در عرصه رزرو هتل به صورت صد درصد آنلاین، در کنار دفاتر کیش، تهران مشهد، اصفهان و شیراز، شعبه دیگر دفتر خدمات مشتریان خود را برای بهبود بیش از پیش کیفیت خدمات به مهمانان در شهر مشهد بازگشایی کرد.

این مراسم افتاحیه با حضور وحیدرضا امیری مدیر ایران هتل، پرسنل این شرکت در واحدهای رزرواسیون، پشتیبانی، فنی و مهندسی و برخی دیگر از همراهان و خانواده‌های آنها برگزار شد و همچنین مهمانان ویژه دیگری از جمله مصطفی غلامپور، سفیر ایران هتل در صعود به قله ۸۱۶۳ متری ماناسلو نیز تیم ایران هتل را در این مراسم همراهی کردند.

با توجه به آن که میزان رضایتمندی مشتریان در صدر اولویت‌های کاری شرکت ایران هتل قرار داشته و پرسنل این شرکت همواره در تلاش برای ارائه خدمات مطلوب هستند، افتتاح شعبه جدید خدمات مشتریان ایران هتل نیز برداشتن گامی بزرگ در این راستا بوده و برای تسریع در امر پیشتیبانی، پاسخگویی و ارائه خدمات بهینه‌تر برای مهمانان و هتل‌های شهرهای ایران بسیار و مثمر ثمر است. همچنین این اقدام به سهولت رزرو هتل در مشهد، یزد، کرمان و تمامی اقامتگاه‌های تحت پوشش آی‌هو یاری می‌رساند.

شرکت آی‌هو در طول فعالیت مستمر در صنعت توریسم و گردشگری، بستری بسیار مناسب را برای آسودگی بیشتر مسافران در خصوص یافتن بهترین و مقرون به صرفه‌ترین اقامتگاه متناسب با شرایط ایده‌آل فراهم آورده است. پوشش هتل‌ها، هتل‌آپارتمان‌ها و اقامتگاه‌های بوم‌گردی متنوع در بیش از ۳۰۰ شهر ایران با پراکندگی فوق‌العاده، این امکان را برای مهمانان ایران هتل مهیا کرده است تا از رزرو هتل در کیش و تهران و شیراز و اصفهان که جزو شهرهای اصلی و بزرگ ایران است گرفته تا رزرو در شهرهای کوچک‌تر و کم‌ترددتر همچون شهر بابک، میبد، فسا و بسطام انتخاب‌های گوناگونی را در اختیار داشته باشند در کوتاه‌ترین زمان این رزرو خود را ثبت کنند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجویان ایران، تاریخ انتشار 8آذر96، کدمطلب:96090804392، www.isna.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین