پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۰۳۰۷
تاریخ انتشار : ۰۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۰:۳۸
اسدی گفت : کن قطب گردشگری غرب تهران می شود.

شعار سال: اسدی در این باره اظهار کرد: با توجه به پتانسیل بالای محله قدیمی کن از جمله وجود درختان کهنسال چند صد ساله، امام زادگان و بناها، ستاد گردشگری منطقه سعی در حفظ و بازسازی این جاذبه‌ها و ثبت آن ها به عنوان شناسنامه ملی و تاریخی دارد.

وی افزود: معاون میراث فرهنگی اداره کل گردشگری استان تهران و معاون ستاد گردشگری شهرداری تهران، در نشستی با مسئولین منطقه ضمن بررسی ارزش ابنیه تاریخی کن و برنامه‌ریزی جهت شیوه راه‌اندازی مسیر گردشگری محله فوق، جهت حمایت‌های لازم برای ثبت ملی پل حاج محمدعلی و بازسازی اماکن تاریخی کن اعلام آمادگی کردند.

وی گفت: بخش کن یکی از محلات قدیمی تهران بوده و بافت معماری آن از خشت و گل و شیروانی‌های فلزی و چوب است.کوچه باغ‌ها و خانه‌های کهن این محله زیبا، امروزه به دلیل توسعه بی‌رویه شهر نشینی در معرض آسیب‌های احتمالی قرار دارد. مدیران گردشگری استان تهران با گذر از کوچه باغ‌های کن از پل آجری و حمام قدیمی این محله به زیارت امام زاده شعیب رفته و در پایان به سرای محله دعوت شدند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت گردشگری ایران، تاریخ انتشار 9 دی 96، کد مطلب: -، www.irantraveller.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین